Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg var på UL i dag. Det er nå 14 dager siden SA'en og det så heldigvis ut som alt var ute!!! Spurte dama om hun så om det var noe egg klart, men det var det ikke. Blææh... har lyst til å komme igang å lage ny spire. Har hørt at man lettere kan bli gravid etter en SA. Har brukt EL-tester og jeg får ikke lenger noe utslag, så da kan jeg jo stole på resultatene da! Så nå er jeg væpnet til tennene med tester, må bare ruge litt på egget først!
j05-g07-fødeklar Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 bra alt hadde komt ut da........jeg krysser fingrene for at rugetiden ikke blir så altfor lang. Satser på at spiren sitter om ikke så lenge....... Jeg har mistet litt troen på ul siden de ikke oppdaget graviditeten som satt i egglederen min....skikkelig dårlig lege spør du meg. Jeg kommer til å være supernervøs neste gang jeg blir gravid for at egget skal sitte en plass det ikke skal og at de ikke skal oppdage det i tide slik at den andre egglederen min ryker også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå