Gå til innhold

Gravid utenfor livmoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen jenter....

Kanskje noen som husker at jeg har vært her inne å mast mye om det hcg-hormonet. Jeg fikk bare positive tester og jeg var sikker på at jeg ikke var gravid p.g.a at på ul så de ingenting. Så...på tirsdag denne uka bar det i hu og hast til sykehuset....hadde vanvittige magesmerter. Da viste det seg at jeg var gravid utenfor livmoren...har vært gravid siden beg/mindten av aug. Fosteret hadde vokst ut av egglederen og inn i bukhulen....

Nå har jeg altså en eggleder mindre (og ett barn mindre også). Det går bra med meg...endelig godt å finne ut av hva som var galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff. Dette var trist å lese. Hørtes vondt ut både å ha så magesmerter og det at du mistet. Må være grusom opplevelse.

Men godt å høre at det går bra med deg.

Ta godt vare på deg selv nå.

Klem klem

Skrevet

Huffameg!

Dette hørtes fælt ut. Klarer ikke en gang å forestille meg hvor vondt det må ha vært. Synd det måtte gå så lang før dem oppdaget hva som var galt. Det holder jo heldigvis med en eggleder!!

Jeg synes det var litt rart at HCG nivået ditt ikke sank, for det gjorde det jo hos meg nå :(

Trøsteklem fra meg!!!!!

Skrevet

Kjære kaninkanin,

stakkars, stakkars deg. Uff, dette var ikke noe hyggelig i det hele tatt... jeg håper du får hvilt deg, og slappet av ordentlig og latt kroppen få skikkelig hvile...

Ta godt vare på deg selv, jeg føler virkelig masse med deg.

stoooor stooor stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...