*Mi tesorito* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Noen andre som føler at magen ikke er helt "midtstillt"? Spesielt når kynnerne kommer (ikke vonde hos meg) kjennes det ut som den ene siden er mer "fyllt opp" enn den andre.. Regner med det er normalt, men tenkte bare å høre om det var noen andre også... (15+0)
*Mi tesorito* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 dytt..... begynner å tro det er mer og mer unormalt....
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hehe, når jeg våkner om morgenen pleier jeg å ha en knallhard kul på venstre side. Selv om jeg ligger på høyre side, vil den ikke legge seg dit.. Enten på midten, eller til venstre.. Hjalp det litt?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 er foressten 15+0 idag jeg også
MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Det er helt normalt ! Sånn var min mage da jeg skulle ha første mann, er nok sikkert det denne gangen også men har liksom ikke studert magen så nøye ! Husker spesielt på slutten når gutten min hadde funnet sin favoritt side i livmoren, så helt komisk ut !!
*Mi tesorito* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Takk for svaret! Tenkte meg igrunn at det ikke var noe spesielt, men godt å få bekrefta allikevel:)) Min er på høyre side... hehe...
EnGave Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Min mage er også skjev:o) (17+5) Når jeg var på ultralyd sa jordmor at morkaken lå på den siden, derfor bulte den litt ekstra der. Helt normalt tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå