**Håper** Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Håper du har hatt en fin dag og at alt går bra med deg og gullgutten din. Han har vel blitt frisk nå håper jeg. Ønsker dere en kjempe fin helg og må dere kose dere masse. Stor klem fra meg til deg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hei Juhujenta=o) Har er alt bra i dag, fint vær og gutten har blitt frisk... Deilig... Han er også blitt flink med å gå på do, prøver å få han til å slutte med bleie på dagen, men tør ikke helt å dra noen steder, itilfelle han måtte tisse og noen do i nærheten.. menmen.... Det er jo bare å ta med skift=o) Blir ikke så lange bilturer de nærmeste dagene... Hvordan er det med deg da? Har du fått TR ennå?? klem
**Håper** Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Så godt å høre at han har blitt frisk igjen:=) Så nå er det tid for å slutte med bleie ja. Du får bare ha tolmodighet. Men så flott at han har blitt flink til å gå på do nå=) Dette går seg til. Jeg har ikke fått mensen enda, men er bombe sikker på at jeg ikke er gravid. Vet jo heller ikke når eller om jeg har hatt EL. Men da er det bare å stå igjen. Dessuten så koser jeg meg her inne med dere vettu. Men mensen får holde seg vekk til i morgen for i kveld skal jeg og min kjære kose oss masse. Har barnefri. Da blir det juhuuuu etterpå ja. Kose skikkelig før den dumme mensen kommer. Også skal jeg overaske han med sjokoladekake og god frokost på senga i morgen tidlig. Han har bursdag i morgen. Klem klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hehehehe.... Ja det blir en fin bursdag for han ja... Ja , får håpe tanta blir borte til søndag....=o) Ja det blir litt woohhooo her huset i kveld=o), men må være litt stille da gutten ligger vegg i vegg mot rommet vårt.... Han har ikke våknet ennå=o) Vel du får ha en fin helg så sees vi nok snart igjen=o) Klemme klem=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå