Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har muligens PCOS. Vet ikke sikkert ennå. Jeg har ikke vært plaget av overvekt eller uregelmessig mens og har ikke hatt problemer med å få barn. Jeg har to og prøver nå på å få det tredje. Men de siste fire-fem månedene har jeg hatt mensen kun to ganger.

Jeg har alltid hatt masse hår på legger, lår og litt oppover magen. Har også hatt noen få sorte hår rundt brystvortene. Alt dette har vært til å leve med da det er fult mulig å fjerne. Men de siste to årene har jeg fått tykke sorte hår på haka. Det er helt grusomt. Jeg går med pinsett i lomma til enhver tid. Synes dette er et skikkelig tabuområde. Det var så vidt jeg turte å nevne det for mannen min. Er livredd for at noen skal kommentere skjeggveksten min. Jeg er ikke forfengelig men dette plager meg veldig.

Er det noen av dere som har erfaring med gode måter å fjerne hår på haka? Regner med at det er noen her inne som har erfaring med dette.

Blir takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498204-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann amilde!!

Uff, kjipt med den hårveksten. Jeg er endel plaget selv, både legger, lår, oppover magen noen svarte stygge på brystet, og litt på halsen. Æsj.. Har ikke noe særlig på haka.

Jeg bruker ganske mye tid på hårfjerning!! Jeg bruker silk- epil på legger, lår og det på magen, det napper hårene ut- au, gjør litt vondt- og holder de borte lenger enn en dag som det gjør med barbering. brys og hals napper jeg.

Jeg har lest andre her som skriver at de bruker hårfjerningskrem på haka, det har jeg ikke prøvd. Ellers så har jeg gått til elektrolyse for noen år siden, det er effektivt, men det tar litt tid, og koster litt. Men du kan få igjen endel av utleggene på trygdekontoret når det er i ansiktet. Da må du til lege først og få ...hva heter det? Jaja, et brev hvertfall der det står at du får dekket deler av behandlingen.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498204-tips/#findComment-6523874
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...