Gå til innhold

Hormon-helvete!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit ikke om det er noen sammenheng, men venter el nå når som helst, og i kveld er det akkurat som all verdens hormoner raser i kroppen min! jeg er fader så hissig, åhh, så sliiitsomt!!!!

har i tillegg fått vite i dag at min 4. nære venninne er gravid nå... (blir babyboom til våren!!) jeg syns det er kjempebra, veit hun har ønska seg det veldig, og er oppriktig kjempeglad på hennes vegne, men jeg blir så SINNA på meg sjøl, at ikke jeg også kan klare det. føler meg rett og slett UDUGELIG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja disse hormonene til oss jenter ass. Hehe. Helt utrolig.

Men du, ha masse sex nå. Vips, så er spiren i magen din.

Masse lykke til og kos deg.

Klem

Skrevet

mja, er vel lov å håpe... har prøvd 1 år nå jeg, og har begynt å gi opp håpet litt... har ikke vært her inne på lenge heller, men på en måte litt godt å få sånne oppmuntrende svar, sjøl om jeg ikke orker å håpe så mye lenger. ble litt for skuffa de siste gangene tr kom.

men takk for svar, juhujenta, og masse lykke til til deg også!!

Skrevet

Du har prøvd så lenge ja...Men jeg er sikker på at snart klaffer det virkelig. Ikke mist håpet nå. Dette kommer til å gå så bra skal du se.

Det er jeg sikker på.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

tusen takk skal du, dette var veldig oppmuntrende. du høres jo helt overbevisende ut, du!!:)

dette var rart, sinne og irritasjon bare glir vekk når jeg leser svaret ditt! du må ha en veldig positiv innvirkning på folk rundt deg.

har du prøvd lenge sjøl? håper på spire hos deg også!!:)

Skrevet

Takker selv for varmende ord.

Jeg får vondt når andre er trist og vil at alle skal ha det bra. Også er jeg ei veldig omsorgsfull jente. Og liker å glede andre.

Jeg har bare prøvd i 2 mnd. Eller dette er vel den ordentlig første pp. Slutta på p-pillene for 2 mnd siden. Jeg regner ikke med at jeg blir gravid så fort nå. Så her er det bare å tenke positivt og være tolmodig.

Stor klem

Skrevet

oi, nå har jeg lest en del andre innlegg her, er det sånn å forstå at du spår, juhujenta??

dette var jo spennende...

jeg har aldri "turt" å bli spådd før, er redd for å bare få dårlige nyheter, men kanskje jeg da har blitt spådd uten å vite det?!?!;) hehe

er nok litt pysete jeg, skjønner du. har ikke kommet meg til lege enda heller, bare utsetter og utsetter det. er på en måte litt tryggere å håpe at neste pp ordner det seg av seg sjøl, enn å risikere å få høre; "dessverre, dette ser ikke så bra ut..."

har du barn fra før? ikke jeg (vi!), og jeg kan liksom ikke på noen måte fatte at det kan gå an at JEG blir gravid.,.. hehe!

dette ble langt det visst, men var så hyggelig å snakke med deg! er ikke så mange igjen her av de jeg har hatt kontakt med, mange som har kommet seg over på 1 trim i det siste -heldigvis!!;)

Skrevet

Jeg vil ikke kalle meg spå dame, men jeg kan føle på meg ting. Men jeg kan ta feil også, så som jeg sier man skal ta det med en klype salt. Men jeg følte 3 stkker her inne kom til å teste positivt og der stemte det perfekt. Jeg følte så sterkt at de var gravide.

Men du, jeg er sikker på at du klarer å bli gravid. Men, jeg ser noe med at du bør ta en prat med legen. Det behøver ikke være noe alvorlig galt, men det kan være noe med sædkvaliteten til din mann foreksempel.

Men dette er opp til dere. Men jeg håper virkelig dere blir gravide snart. Men ikke stress dere opp, for da kan det også innvirke på kroppen også.

Skrevet

hmm... jeg kvakk skikkelig da jeg leste dette her... det er vanskelig å forklare, men jeg har det også noen ganger slik at jeg føler ting på meg. har aldri snakka om det til noen eller sagt mye om det, for jeg klarer ikke å skille mellom når jeg virkelig føler noe, og når jeg bare får en tanke i hodet, som ikke betyr noe, viss du skjønner?!

MEN i det siste har jeg tenkt mye på om mannen min burde sjekka sædkvaliteten... hjelp, så skummelt!!;)

Skrevet

Da syntes jeg dere bør gå til legen. For vi jenter trur alltid det er oss det er noe galt med, men så kan det være noe med sædkvaliteten til mannen. Så ta en tur til legen om dere føler for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...