rødhette* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 og spiser en burger på mc'ern på kjeller? hihi
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hadd æ bodd litt nærmar så hadd æ garantert blitt med! Nam nam... Ka har du villa spist da? Æ vil ha en dobbel cheesburger, jordbær milkshake og chips med mytti ketchup+++++dessert:)
*Mi tesorito* Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har også laang vei til mcdonalds... og ikke lappen.. Føles fryktelig dumt når jeg VIRKELIG har lyst på en BigTasty m pommes frites inni og kald cola... På den annen side er det nesten litt for ofte, så sånn vekt-messig er det kanskje like greit:)
ina:) Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Har vært på mcdonald nå vi:))) Da jeg hentet 2 åringen i barnehagen i dag dro vi rett dit og spiste. Pappan skulle jobbe og storebror til en kompis, så da tok vi middagen på mcdonald. Mathias syntes det er så digg med pommesfrites med ketchup hehe:)))) Og jordbær milkshake ))))
Cbabe med lille mannen Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Åååååå, det hørtes lite godt ut.........=) Er en bare ca 400 meter her i fra. Men fornuften får seire =( Blir nok grønnsaker og dipp til fredagskos her i huset.
rødhette* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Ble en quarterpounder uten løk og sylteagurk... med pommes frites og kald cola. Ikke sunt, men er der omtrent aldri, så det er lov på en fredag...
selfangerkjerringa Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 må nok holde meg hjemme... ikke bare fordi jeg bor ca 2 1/2 time unna nærmeste mcDonald, men også fordi sånn mat for tida gjør at jeg blir skikkelig dårlig i magen Har utrolig lyst på en saftig burger med påmfritt, men jeg veit at da blir jeg sittende på do i hele natt og morra tidlig... blæh.
rødhette* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2006 Stakkars... Var skikkelig digg med den burgeren..... Nå skal jeg varme meg pizza fra dollys.. kjøpte med en halvstekt en
Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Samme som jeg ville tatt det Hater løk og sure agurker....
rødhette* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2006 hehe Jeg fordrar ikke løk, er helt grusomt Syltet agurk er godt på brødskiva, når man har leverpostei på, syns jeg. Men det hører ikke hjemme på en hamburger. Nei usj og æsj. Godt man kan spesialbestille hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå