Gå til innhold

Kvalm enda! Desperat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat i 13 uke nå, og er kvalm som et uvær. Jeg har prøvd akupunktur, ingefær, eplenektar+farris, mandler, salte kjeks...gud vet hva jeg ikke har prøvd. Er så desperat.Har vært sånn i 3-4 uker.

Trenger nye (rare?) innspill på hva jeg kan gjøre....

Grusomt å være på jobb i kvalmerus hele dagen-og komme hjem til en hyper 2 åring som vil ha oppmerksomhet fra en mamma som er grønn i ansiktet...

HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelpe med Fanta og salt potetgull for min del:)

Føle virkelig med dæ, for æ veit korr jævlig derre kvalmen e...

Skrevet

Har egentlig ingen tips å gi, syns ingenting har hjulpet, men er det en trøst at mange syns kvalmen begynner å gi seg fra uke 16??? Selv syns jeg uke 11-14 har vært verst i alle svangerskapene; har vært så irritert på bøkene som sier at "nå føler du deg bedre" Tullprat! Og vi er mange som har det sånn. Jeg har pleid å spy frem til fødsel, men etterhvert har jeg i hvert fall sluppet den KONTINUERLIGE kvalmen. Det har vært deilig. "Hang in there", og håper det snart går rette veien for deg også!

Skrevet

Jeg er enda kvalm i uke 24, men kaster ikke opp og synes det har blitt litt bedre de to siste ukene.Noe som en vet å sette pris på etter å ha kjent seg uvel så lenge. Samtidig er jeg vel heldig som ikke kaster opp...må være fryktelig utmattende. Jeg holder på maten og lagt en del på meg ettersom det hjelper på kvalmen med små og hyppige måltider. Blir mer kvalm hvis jeg blir sulten eller spiser for mye av gangen.

Skrevet

Kvalm og kaster av og til opp enda. Er snart i uke 26................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...