Gå til innhold

Større lyst etter p-pille-slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes liksom det har våknet litt til liv i meg dette her.. :) Kan det være psykisk fordi vi ønsker barn og man derfor må ha sex? Vet at noen merker kan påvirke lysten.. Litt trist å finne ut nå at man kanskje kunne vært litt mere aktiv de senere åra om man hadde byttet merke eller begynt på annen prevensjon..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt!

iallefall for min del,

jeg har bestandig hatt stor sexlyst, men etter å ha begynt på pilla, så sank lysten sakte men sikkert.. og etter noen år nede i frustrerende lite..

og når jeg sluttet nå; fra to-tre ganger i mnd tiltre-fire ganger om dagen!

Hoihoi!

Har roet seg ned etterhvert, men helt klart. Økt lyst ja!

Og selvfølgelig tenner det litt at man kanskje akkurat nå lager et lite hjertebarn også:)

Skrevet

Definitivt at på veldig mange dreper, eller hvertfall demper, p-piller sex-lysta. Sist jeg gikk på pilla føltes det som jeg fint kunne leve resten av livet uten sex. Å slutte var som å kjenne villdyret våkne...hehe

Skrevet

Hehe så morsomt å høre. :) Får bare se frem til en herlig tid nå, da. :) For meg og for mannen.:) Han trodde at i går så satt den..hehe. Jeg prøvde å forklare dette med eggløsning og sånt, men.. vel, vel.. :)

Skrevet

haha, de er litt treige med det der.

og har veldig tro på egne svømmere:)

Skrevet

joda, eg har fått større sexlyst etter eg slutta med pillane, og eg får faktisk oftare/sterkare orgasme også! Hurra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...