Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 vil gjerne ha kommentarer også. Jenny Kristina Natalie Amalie Linnea Sunniva Lina Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Kaja Amalie Jenny Linnea Kristina Natalie Lina Sunniva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Linnea ( har tenkt å kalle jenten min det samme) Amalie Kristina Kaja Natalie Sunniva Lina Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 1) Jenny 2) Lina 3) Kaja 4) Sunniva 5) Amalie 6) Linnea 7) Kristina 8) Natalie Jeg liker de tre første best, de fire neste er helt ok. Natalie liker jeg ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 29. september 2006 #5 Del Skrevet 29. september 2006 1. Sunniva - synes dette er et søtt, men samtidig kult navn. 2. Linnea - veldig fint, men virker som det er skikkelig poppis for tida! tror det blir mange Linnea fra denne generasjonen... 3. Natalie - synes det er finere med h da...Nathalie 4. Amalie - helt ok 5. Kristina - fint navn egnetlig, men kjedelig... 6. Kaja - liker ikke noe særlig, men greit nok. 7. Lina - liker ikke 8. Jenny - liker i hvert fall ikke! Jeg synes helt klart at Sunniva er vinneren med Linnea på en god andreplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 29. september 2006 #6 Del Skrevet 29. september 2006 Sunniva Linnea Jenny Disse tre får nesten delt førsteplass. Nydelige navn! Kristina: Fint det og. Natalie Amalie Fine navn, men litt sukkersøte. Lina Kaja Helt greie navn, men ikke mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Del Skrevet 29. september 2006 1 Amalia ( nydelig navn.... ) 2 Kaja ( dette synes jeg også er veldig fint.. ) 3. Sunniva ( fint, også er det jo ikke så mange som heter det) 4 Natalie ( fint, men noe harry preg over seg... ) 5 Lina ( søtt.. men litt kjedelig) 6 Kristina ( helt ok.. ) 7 Jenny ( for meg er dette hundenavn da verdens søteste hund het dette... 8 Linnea ( Eneste navnet på lista som jeg synes er helt forferdelig.. ) Men.. dette er jo min mening da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #8 Del Skrevet 30. september 2006 Natalie Amalie Jenny Lina Kristina Kaja Sunniva Linnea x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jenny på 1. plass! Disse på delt 2. plass: Lina, Sunniva og Kristina (ikke pent med ch- men fint med k) Deretter kommer Linnea og Kaja Laaaang nede på lista kommer Natalie og Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Takk for innspill, prøver iherdig å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #11 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kaja (kult, litt rampete, men samtidig søtt) Jenny (helt greit) Kristina (fint) Amalie (fint, men litt mange som heter det kanskje?) Natalie (Liker ikke) Linnea (har skjønt at mange synes det er såå fint, men jeg kjenner en lyshåra, dum bimbo som heter det, så da funker det ikke for meg.. Sunniva (sukkersøtt) Lina (ok, men litt kjedelig kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexa88 Skrevet 2. oktober 2006 #12 Del Skrevet 2. oktober 2006 Linnea er nydelig.. tenker på det jeg også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 2. oktober 2006 #13 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg liker: Sunniva Lina Jenny LIker mindre: Linnea Kaja Kristina Amalie Natalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #14 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sunniva - kjempeflott og ikke så mye brukt. Natalie - nydelig navn. Liker navn med -lie på slutten. Amalie - flott Lina - enkelt, søtt, flott. Kristaina - fint Linnea - veldig fint, men også veldig populært Kaja - ville mye heller brukt Kaisa. Jenny - helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 13. oktober 2006 #15 Del Skrevet 13. oktober 2006 Alle har jo personlige grunner til å forgude/avsky navn på grunn av de ulike assosiasjonene man har, men Natalie, Amalie; Lina; Linnea likte jeg best! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå