lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Noen flere som har fått beskjed om dette? Spiser ikke så mye godteri for tiden, men hadde 2-3 sukker i urinen. Skal levere ny urinprøve i neste uke.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Ja...har det hver gang jeg er gravid, men aldri ellers. Er disponert for diabetes, ha tatt flere diabetes tester ved sykehuset, men er sålangt frisk og fin. Forklaringen er at nyrene slipper igjennom pga svangerskap, men at jeg bør være forsiktig med sukkeret pga disponert for diabetes. Spiser lite sukker og trener, men det synes ikke å ha noe å si fra eller til..
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Oki... Håper at det ikke er noe der neste uke. Spiste mye mer sukker i begynnelsen, men har blitt mer bevisst nå, opg spiser lite sukker i uka. Derfor så rart at det kom nå liksom... Må værtfall ta en blodprøve neste uke hvis det er sukker da også. og da evt henvist til sykehuset for ul eller noe. Jge får ta det med ro med inntaket i helga da:) Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 kan være lurt å ta urinprøven på fastende mave og at du har droppet både sukker og frukt dagen i forkant av prøven, så blir den mere korrekt og ikke falsk pga nyrene. Legen min som sa i fra til meg.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Høres ut som et godt råd. Det skal jeg også gjøre neste gang. Takk for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå