cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Hei alle sammen:) Hva syns dere om navnet Mariell? tror det blir det, har termin 7.oktober;) Typen liker egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg liker Malin bedre enn Mariell... Kjenner forresten ei lita jente som heter Marlin, synes det er litt søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg syns Malin er finere, Mariell blir litt for sukkersøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Liker Malin bedre enn Marielle... Fine navn begge to altså, men Malin er absolutt penest:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 jeg synes også at Malin er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiZzA *16.03.06* Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Liker ingen av navna jeg. Hva med Maria, Martha, Maia, Marlin, Madikcen eller Mille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 det er fint, men syns det er finere og skrive Marielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Liker Malin bedre.. Men hva med Mali da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mariell er skikkelig harrynavn. Spør du, får du ærlige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #10 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde satset på Marielle.. Betyr vakker Kan man gi datteren sin en bedre start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #11 Del Skrevet 1. oktober 2006 MALIN! Vakkert navn. Har ei venninne som har Marielle som kallenavn - ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
khauge80 Skrevet 1. oktober 2006 #12 Del Skrevet 1. oktober 2006 Må si meg enig med at malin er finest... liker aller best malén Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
&KJ& Skrevet 1. oktober 2006 #13 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde helt klart valgt Malin. Fint navn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå