Gå til innhold

Guttenavn..hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det veldig vanskelig med dette navne styret..Men vi har tenkt litt på LINUS.. hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Linus er veldig søtt på en liten unge, men har litt problemer med å se for meg en voksen mann som heter Linus. Tenker litt på det og jeg, at navnet skal passe når ungen blir stor og...

Skrevet

Det er jeg forsåvidt enig i, men jeg har også tenkt slik:

Så kjekk han gutten var da...Hva heter han?Han heter LINUS (hehe)åååå,LINUS :)Men navnet er brukt mye i Sverige...Det er vel egentlig svanskt..men synes det høres veldig orginalt ut:)

Skrevet

Veldig koselig navn. Jeg liker det jeg og tror at navnet kommer til å vokse med han hvis han heter det, hvis du skjønner? Sånn at det passer også når han blir voksen!

-fant ut i dag at vi venter prins vi også! Men navnet vil jeg ikke si.. hi hi.

Skrevet

jeg er litt forsiktig med spesielle navn.. barn er grusomme .. linus kan fort bli anus.. osv..

Skrevet

Enig med snillemor jeg da, syntes det passer på en liten guttunge men ikke på en fjortis/voksen mann:)

Skrevet

Vår lille dutt skal hete Sondre. Med mindre han kommer ut og ikke er en Sondre eller pressenterer seg med et annet navn ;p

Skrevet

Jeg synes Linus er søtt jeg.. Men jeg forbinder det helst med små barn eller gamle menn. Jeg har litt dilla på Herman hvis det blir gutt. Uansett ønsker jeg meg Aurora hvis det blir jente...

Skrevet

Vår skal også hete Linus, hvis det blir en gutt.

Synes det er perfekt, jeg:)

Grunnen til at det er vanskelig å se det for seg på voksne, er at det nesten ikke er noen voksne som heter det nå, så vi har ingen å assosiere med.

Men det har vi når våre Linuser blir voksne - nemlig sønnene våre:)

Skrevet

Veldig fint navn! Og navnene vokser med barna, det er ikke noe å ta hensyn til (så lenge de ikke heter Lillegull eller Pjokkemann el. lign da.)

Skrevet

Kjempe fint navn!!

Vurderer det selv...men har ikke helt fått med sambo på det enda! ;)

Navnet vokser med barnet,så det tenker jeg ikke på en gang....

Er ikke Linus egentlig et gammelt navn da?

Navnetrendene forandrer seg,så etter hvert blir det nok menge voksne menn som heter Linus...

Skrevet

Hva med Dinus? jeg føler det er litt mer maskulint/kraft fult...... Synes Linus er fint, klinger litt sart, men er vanskelig å si siden jeg aldri har hørt det bli uttalt. Velg det navnet som står ditt hjerte nærmest ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...