Moon and starlight Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har tenkt mye på det i det siste, men er litt usikker. Låter det utenlandsk, tenker man på Oliven, skippern....? Eller er det et fint og feminint navn? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 nei tenker ikke på noe spess, syns navnet er fint jeg, ikke ett navn jeg selv ville brukt, men navnet er helt greit, ganske søtt egentlig når jeg tenker mer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Veldig pent! Kjenner en liten baby som heter det, og liker det bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 Synes det er helt nydelig, men det er kanskje fordi jeg har en tremenning som heter det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg tenkte med engang på Skippern . Ikke mitt favoritt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Nydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #7 Del Skrevet 30. september 2006 Ja, kjempefint. Vet om en nydelig liten jente som heter det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 30. september 2006 #8 Del Skrevet 30. september 2006 I alle fall her på BIM så virker det som om: -Olivia -Otilie -Oliver -Olivier Og sikkert flere varianter er på vei OPP på statistikken, så er blitt vant til det da Synes det var skipper aktig før men jo fler som bruker det jo mer slutter man å tenke på bare skipperen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå