Gå til innhold

Mye mindre amming plutselig...

Anbefalte innlegg

Gullet har vært GAL etter pupp siden fødsel. Her er det snakk om maks en time eller to i mellom hvert måltid, men han har sovet natta gjennom da:)

For et par uker siden ble det to amminger i løpet av natta(sikkert økedøgn), men det ble det slutt på ganske raskt.

Nå går det i allefall 3 timer mellom hver amming på dagtid, og han virker like blid og fornøyd.

Er det ingenting å bekymre seg for? uvant for mamman og ha så mye tid i mellom, ble jo nesten litt betenkt:)

Han er nå 4 mnd. Har han ordnet seg en rutine selv??

Tenker han ville hylt om han var sulten.

Ikke er han så glupsk ved begynnelsen av måltidet heller. Før kunne ikke det gå raskt nok:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6497250-mye-mindre-amming-plutselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noe å bekymre seg for, veksten går vel litt i rykk og napp, men spesielt mye vokser de jo i starten og så flater det litt ut etterhvert mener jeg at jeg leste. Så lenge han er blid og fornøyd tror jeg alt er som det skal, men du kan jo kontakte helsestasjonen for å få bekreftelse.

Jeg er glad du skrev dette, det gir meg håp da jeg synes jeg sliter meg ut med hyppig amming og lite søvn om dagen. Takk!

Tror det er helt normalt jeg...snuppa her vil ikke ha pupp oftere en hver 4 time nå...dette har hun begynt med den siste måneden(er nå snart 5 mnd).

Tror muligens dette kan ha sammenheng med at de har fått litt større magemål og får plass til mer "mat" i tillegg til at de har fått skikkelig "teken" på sugingen og får i seg noe mer enn tidligere...

Her går også måltidene unna på rekordfart...max 5 minutter til sammen, og da er tiden til rap tatt med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...