natasha *fødeklar* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Testet svaaaakt med tester fra hurtigtest imårest. Bør jeg vente til i morgen tidlig med å teste på nytt? Eller kan jeg gjøre det nå? Har quick respons.. *klarer ikke vente:o)*
~Maja Mor~ Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Reglen er jo at tester du før IKM så må du bruke morgen urin. Men fra IKM så er det det samme når på dagen du tester. Men skal du ta en ny test i dag, så burde du samle opp urin i 4 timer før du tester, slik at urinen ikke er "utvannet"... Lykke til :-)
natasha *fødeklar* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Okei,tusen takk for svar:o) har IKM i dag ,men da bør jeg vel vente i 4 timer da:o) Masse lykke til til deg også)
natasha *fødeklar* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Oj,det kan bli vanskelig,hehe:o) takk:o)
natasha *fødeklar* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2006 Klarte ikke å vente jeg:D:o( kom en svak svak strek nå også, men da var det ikke lenge siden jeg hadde vært på do.. vet det,jeg er svaaak,hehe. Har 1 test igjen, får ta den i morgen tidlig å håpe på en sterkere strek:o) *krysser alt som kan krysses xxxxxxx:o)*
Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Dette går finfint skal du se Gleder meg til å høre i morgen! Som de sier her inne: strek er strek, svak eller ikke
**Håper** Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Ja dette kommer til å gå veldig bra. Svak strek er et veldig tegn på at du er gravid.
natasha *fødeklar* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2006 Tuuuusen takk Moniccen og Juhujenta:o) Håper dere har rett:o) Og Masse lykke til til dere også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå