Gå til innhold

Jippi! Det ser går bra med den lille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ville bare dele min glede før helga kommer.

Har slitt den siste 1 1/2 uke med svie og vondt i magen. De driver og tar tester for å se om det er en form for infeksjon.

I dag sendte legen meg til en haste UL på Bærum for å få roet meg ned når det gjelder barnet. Jeg har vært livredd for at det er noe galt med den lille. Jeg hadde en MA i mars og symptomene nå var litt like.

Men på UL var den skikkelig aktiv og hadde vokst mye på 2 1/2 uke. Så nå kjenner jeg at jeg klarer å senke skuldrene litt og virkelig begynne å glede meg over svangerskapet.

Skal til legen igjen mandag og se om de finner ut noe mer av dette med urinprøvene som ikke er helt bra. Men så lenge den lille har det som den skal så finner de sikkert ut av det andre også.

Men psykisk er jeg helt kjørt. Kanskje ikke så rart når man ikke føler seg helt i form og er redd for nok en abort. Det har vært lange tunge uker og nå er jeg klar for å fokusere fremover og glede meg over det som skjer.

God helg alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt står godt til med den lille! Håper du klarer å senke skuldrene og slappe av litt nå da... Hvor langt er du på vei?

Kos deg i helga da=)

Skrevet

Gode nyheter det da! Alltid godt å få roet seg ned litt! Nyt svangerskapet videre! Hvor langt er du på vei??

Skrevet

Hei.

Er 13+0 i dag. Så det går fremover...

Håper å nyte de neste ukene og få litt lyst til å shoppe litt babyklær osv....

Jeg synes jo alle babyer er søte om dagen og det er jo sååå mange fine klær.....

God helg til dere og:)

Skrevet

Så flott at alt er bra med den lille da:))) Nå må du prøve å slappe av og roe den ned i helgen:))) Babisen din har ikke godt av en bekymret urolig mamma så nå må du ta det helt med ro og stelle pent med deg selv! God helg:)))))

Skrevet

Takk for gode tanker... Det er nettopp det jeg prøver nå og roe meg ned og tenke positivt.

Våknet i dag med en god følelse og den har jeg ikke tenkt å slippe. Følte meg rolig og avslappet og ikke på grensen til nevrotisk som jeg har vært de siste ukene.

Kroppen har jo ikke godt av å være så annspent hele tida heller.

Nå tenker jeg at det viktigste er at den lille har det bra. Men da må jeg også ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...