Ellenca, 7pp etter SA/MA Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Ja endelig er dagen kommet, jeg sluttet på plaster og er klar !! Mine første "bli gravid" vitamintilskudd er svelget og jeg starter med godt mot her inne:-) Gleder meg jeg...
**Håper** Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Velkommen hit Ellenca. Så hyggelig. Og masse lykke til med babylaginga:=) Krysser fingrene for at det klaffer snart.
Ellenca, 7pp etter SA/MA Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Takk og takk og takk:-) Har vært inne her den siste mnd og kikket.. Mye rart å lære og mye moro spør du meg!! Jeg gleder meg til å bli litt bedre kjent med alle ord og uttrykk. Og så er det kjekt å ha noen å dele gleder og frustrasjoner med, er bare meg og schærsten som vet om at vi planlegger så ekstra greit med BIM da;-) Riktig god helg til deg!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Så gøy! Vi er i samme situasjon. Har akkurat sluttet på pillene og er i gang med prøvinga. Det er utrolig spennende og nytt alt sammen, synes jeg. Er 28 år og gift. Du?
Ellenca, 7pp etter SA/MA Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Hehe, jeg blir skikkelig på godt humør av å svar her jeg:-) Jeg er 29 år, bor i Oslo og samboer. Gifter oss i 2008 tenker jeg:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 :0) Jeg tar folat og vitaplex alt i ett. Er det noe som heter "Bli gravid"?. Hva inneholder det`?
Ellenca, 7pp etter SA/MA Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Det er en sånn pakke med alt i, folat og vitaminer og og.. ja husker ikke alle en gang. Koster 91 kr for 60 tabl og man skal ta 2 stk om dagen. I tillegg kan man ta OMEGA 3 og det tar jeg da:-) Mye å sette seg inn i ass, går litt rundt her for meg... Har meldt med inn i bokklubb for baby så får nok litt å lese på også! Men, her på BIM er det sinnsykt mye bra info ute å går, så jeg spør og graver om jeg virkelig lurer ) Nå er det helg, hurra hurra!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Kjekt.Ja her er det virkelig folk som kan sine saker. mange har jo prøvd lenge og fått mye info. Selv om jeg er utdannet sykepleier har jeg ikke jobbet som det på flere år, og har aldri jobbet med gynekologi..så kjekt å ha noen å spørre gitt. Deilig med helg , ja!
**Håper** Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Ja her er det en fin gjeng og vi har det veldig koslig her inne. Her støtter og oppmuntrer vi hverandre. En riktig god helg ønsker jeg deg også=)
~Maja Mor~ Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Velkommen til oss :-) Ja, det er en spennende tid. Noen dager er det opp og andre er det ned, jag har akkurat kommet meg opp fra ned ;-) Bare spør hvis det er noe du lurer på!! Lykke til :-)
september troll på vei;) Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Hei og velkommen til dere begge;) Jeg sluttet også for kort tid siden, og begynner å bli klar for å prøve litt. Jeg er nok ikke den ivrigste her inne, men leser endel og titter innom hver dag. Har blitt endel klokere siden jeg begynte å bimme, så det er ikke dumt dette her. Koselig med nye mennesker. Håper vi vil følge hverandre, og lykken står oss bi;) God helg!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Gøy med jenter i samme situasjon, ja. Man kan jo liksom ikke snakke med venninnene om dette her. Skal jo være litt hemmelig den første tiden. Har flere venninner som har slitt med å bli gravide og om det skulle bli sånn, er det slitsomt med spørsmål om hvordan det går hele tiden, har jeg skjønt..Masse lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå