Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 flere som har en rolig baby i magen? han lille i magen min har helt siden jeg kjente bevegelser første gang vært ganske rolig. han beveger seg jo mye, men er liksom ikke så mange av de kraftige sparkene alle snakker om. noen er det jo av de også, men det er helst "svømming" han holder på med inni her. han sover ganske lenge mellom hver "svømme-økt", så tror han må ha arvet sovehjertet til foreldrene sine;) men ettersom jeg har hørt er det vel forandringer i bevegelsene man skal bekymre seg for? han her har jo vært rolig hele tiden... noen babyer er jo roligere enn andre..? så da er det vel ikke noe å bekymre seg for? eller?
brownie Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har det på akkurat samme måten, er omtrent like langt som deg. Babyen har vært veldig rolig hele tiden, det har liksom aldri tatt helt av når det gjelder krumspring og saltoer og hva det måtte være man hører andre beskriver. Synes bare det er noen få ganger per dag det er litt aktivitet der inne, sånn har det vært hele tiden. Tenker av og til på om den er unormalt rolig, men så lenge jeg kjenner noe så har vi vel kanskje bare ekstra rolige babyer?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 takk for svar! det har jeg også tenkt, at så lenge det er liv må vel alt være i orden! men man blir jo fort bekymret likevel... lykke til videre:)
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Vår baby hører også til det rolige slaget... Da jeg var i uke 27-28 var hun ekstra rolig, så da kontaktet jeg lege og ble sendt videre til UL som viste at alt så bra ut. Etter dette har jeg forsøkt å slå meg til ro med at denne piken rett og slett lever et forholdsvis rolig liv i magen til moren sin! I liket med dere andre kjenner jo også jeg bevegelser, men disse kraftsparkene og turningen mange forteller om har jeg ikke vært skånet for(er nå 37 + 4). Når det er sagt, sier de jo også at dersom vi er veldig bekymret ikke skal nøle med å kontakte lege/jordmor/føden, så kanskje vil en konsultasjon med en av disse roe deg ytterligere, sweetnovember, hvis du engster deg mye? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå