Gå til innhold

Er dette ekte rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt rier/kynnere siden 08 i morres med menssmerter og nedpress og litt vondt i rygg... har sikkert 20 i timen det er jo veldig slitsomt og ubehagelig men ikke kjempe vondt.. det hjelper ikke å finne på noe annet for de kommer uansett..

Skal kynnere være med menssmerter da trodde det bare skulle være sammentrekninger??? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som rier på meg. Åssen er de når du sitter eller ligger helt rolig? Visst det er skikkelige rier så gir de seg ikke selv om du legger deg ned og slapper av. Kynnere pleier ikke å gjøre særlig vondt. Vil tro at visst det er rier så vil de gjøre mere vondt etterhvert også. Jeg har noen lange fødsler som starter med forholdsvis regelmessige rier som gjør vondt men ikke veldig vondt i begynnelsen men så tiltar de etterhvert. Syntes det er vanskelig å vite når jeg skal dra til sykehuset men har alltid gått bra for det har gjerne vart i nesten to døgn fra jeg først kjente riene begynne til de tiltar og babyen til slutt kommer ut. Lykke til!

Skrevet

Hei tusen takk for svar:)

De gir seg ikke om jeg sitter står ligger eller går.. men de blir liksom ikke veldig mye vondere bare hyppigere liksom hmmm det er jammen ikke lett å bedømme ..mine andre fødsler har aldri begynt slik for der har vannet gått også har riene kommet etterpå men de har jo vært veldig raske også da 2 timer ..

Jeg får se det ann litt utover kvelden:))

Leste nede på lista her at nå kan jeg kalle meg fødeklar så da skiftet jeg nick hihi..

Masse lykke til og vi satser på at vi rekker frem i tide:-)

Skrevet

Jordmor sa til meg at kynnere gir seg hvis man dusjer/bader, mens rier bare fortsetter. Hun anbefalte meg derfor å ta en dusj hvis jeg var usikker, og så kontakte sykehus hvis det ikke ga seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...