Gå til innhold

NOEN SOM KAN HJELPE


go*mamma*n

Anbefalte innlegg

jeg er fem uker på vei og skal på spa nå til mandag og lurer på hvordan det er i forhold til å få massasje.Noen som vet?kan det framkalle noe? Lurer litt på i forhold til boblebad også som ofte er veldig varme.Kan det ha noe å si....???

Hadde vært kjempe fint med tilbakemelding omdet er noen som vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, si fra til dem på spa behandlingen at du er gravid. Så hjelper de deg. Det er visst noen oljer eller noe som ikke vi gravide skal ha der, men vet ikke hvilke eller hva.Forvirrende sikkert dette svaret, så bare si fra du så går det nok bra.

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for raskt svar!!! Tenkte jeg skulle si ifra først. Men er nå så usikker på i forhold til boblebad nå da...skal ikke være lett det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror boblebad skal gå greit, verre med badstu visst. Men dette kan de sikkert svare på der også. Eller kanskje andre her vet det. Jeg har boblebad her hjemme, og det har gått greit. I tillegg, hvis du er redd ift klor, så anbefaler de jo å svømme under svangerskapet.

Vet ikke om du ble mer klok nå jeg?? Eller kanskje mer forvirra?? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på spa i dag, og jeg fikk ikke ta verken boblebad eller badstu. De er redde for at vi skal bli overopphetet, noe vi gravide ikke skal :) Men de var veldig flinke å hjelpsomme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...