Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Du (+andre) har spådd meg gravid i okotober. Har eggløsning tirsdag/onsdag/torsdag i uken som kommer. Ser du hvilke dager me må kose oss ekstra?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen:0)

Nå er ikke nøyaktige tidsangivelser, tall og datoer min sterke side (kan jo bare ense bilder, og noe følelser..) men kan prøve, om du lover å ikke bli skuffet om noe ikke stemmer!

Trekkes ekstra mot tirsdag kveld, jeg...Hehe..midnatt viser seg liksom frem på en måte. Litt vanskelig å beskrive men. Det må bli mitt stalltips da!!

Men evner eller ikke; jeg stoler personlig aller mest på teknologiens verden, og kan dermed bare anbefale el-tester på det varmeste!!! :D

Masse lykke til! Håper det klaffer nå for dere! Har jo skjønt at dette er veldig veldig viktig for deg:0)

*klem*

Skrevet

Takk skal du ha! Dette e kjempe viktig for meg ja! Er bare så klar!!! Har kjøpt meg el-test, så skal nok ta disse i bruk ja!

Da får eg bare krysse fingrene mine å vente å se!

E ikke meningen å mase, men kan du se på en ting til? Har søkt på en ny jobb, ser du om eg får den?

Skrevet

Å så spennende...

Har du f.dato? Blir ofte bedre "bilder" med den:0)

Skrevet

...og du maser IKKE;0)

Skrevet

Får opp endring i jobbsituasjon, ja... Her er noe som starter liksom, noe du ønsker, en tilværelse, ja.. Vil absolutt tolke det til at det kan bli jobb til deg nå, ja. Håper det stemmer! Lykke til!!

Skrevet

Så spennende! Har veldig lyst på ny jobb. Men må innrømme at jeg er litt usikker på ka eg bør gjør siden vi prøver å bli gravide. Føler at det ikke er riktig å skifte jobb vist eg snart blir gravid - føler det blir feil ovenfor min evt nye arb.giver.... Ikke så lett dette..

Men men... Eg finne nok ut av det!

Takk igjen for at du tar deg tid!

Skrevet

Eg fortsette å spør eg... Ser du noe annet på meg? Om forholdet til samboeren min - økonomi osv?

Skrevet

Hei igjen

Får frem et godt forhold rundt dere jeg. Dere virker begge jordnære og intelligente, ingen av dere tar heller den andre for gitt.. Det er bra!

Får bare frem at dere vil holde sammen lenge, og enser ingen gedigne kriser rundt dere, jeg!

Økonomien vil få et liite oppsving neste vår/tidlig sommer ser det ut til. Der vil den legge seg fremover. Lykke til!

Skrevet

Stemmer det du ser!

Så kjekt å spennende å høre alt! Takk for at du har tatt deg til til meg!

Ska gi lyd fra meg når ting skjer.....;-)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...