Mazza** Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Ringte inn idag for å spørre om noe greier ( skulle inn på mandag) , så får jeg beskjed om at de mangler svar på en blodprøve.......så da må jeg vente en syklus til før jeg får starte opp!!!!!!!!!!!! Akkuratt som det var det jeg ville høre idag da...på en fredag liksom......Sukk!!
finetine Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Fy søren!!!!!!!!!!!!!!!! Skjønner godt at du er sint, lei deg og frustrert nå, det går jo ikke ann!!! Ikke mye man kan si til sånt............. Veldig lei meg på dine vegne. Håper du kan finne på noe ikveld som tar litt av tankene bort fra det......... Trøsteklem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Uff da det var lei å høre, men som det blir sagt her, prøv å gjøre noe så tankene er på noe annet... gjør noe gøy!! det er fredag og helg ))
Mazza** Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 takk for trøsten jenter........må nok bare smøre meg med tålmodighet.....sukk
susse Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hvilke blodprøver er det de mangler og når tok du dem? Forstår vanvittig godt at du er frustrert nå! Håper dagene fraover går fort. Klem
Mazza** Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2006 Hun jeg snakket med sa bare at det var en blodprøve av mannen min som ikke de hadde fått svar på ennå. Tok de for 3 uker siden.... vet at de tok hepatitt , hiv , og kromosomprøve hvertfall...kanskje en av de...skikkelig kjedelig , hadde venta å få satt inn i uke 41 eller 42....og nå blir det jo da en syklus forsinka...æsj..
lillelilly Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Æsj....så kjipt. Hadde håpet vi skulle ligge ganske likt ann i løypa. Kjedelig å måtte vente, tror det blir uke 42 på meg. Du får skynde deg etter
Mazza** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 skal en tur til Porsgrunn imorgen (tirsdag)......kanskje jeg kan sjarmere de til å sette igang...hehe er jo verdt forsøket!! Eller så blir det jo ikke noe før uke 45 eller 46...sukk
lillelilly Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Lykke til i dag! Du får satse på at resultaten av den siste prøven har kommet. Kjipt pga.en prøve, men det er vel viktig at det blir gjort i riktig rekkefølge....... Håper du får satt igang så fort som mulig da, vi får satse på at det går første gangen for deg og at alle gode ting er tre for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå