Gå til innhold

Jepp! :o) Innsetting tirsdag!

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på UL og slimhinna så kjempefin ut, derfor blir det innsetting tirsdag - juhuuu. Det ser jeg fram til.

Akupunktør Lars Børke er booket og bestilt :o)

Spurte gynekologen min om dette "berømte" (mye omtalte iallefall ;o)) babyklisteret.

Han mente at så lenge det ikke var dokumentert virkning så visste han ikke helt hva han skulle tro, men at det ikke kan skade å prøve :o) Han er iallefall åpen for nye ting! Akkurat det jeg ville høre ;o)

Så jeg har henta min lille flaske med Berberis Fructus D4 på Svaneapoteket - spent på å prøve.....(om jeg tør...he he)

Ønsker dere alle en riktig fin helg :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6496087-jepp-o-innsetting-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Lenn.

Nå går det nok veien skal du se, kan ikke forstå annet.

Har du mange egg i fryseren? Er sikker på at gullegget ligger å venter på deg :)

Kommer etter deg snart jeg også, fikk mensen i går, så er ikke lenge til jeg er etter..

Sender deg en kjempestor klem :)

Så herlig Lenn!! Har tenkt på deg i hele dag:o)!!

Med akupunktur og babyklister må det jo bare funke!!

Deilig å ta helg og vite at ting er i boks, godt med alt som ordner seg. Det fortjener du ( og alle da andre her inne også da:o)!!

Glad klem

Annonse

Så bra Lenn:-)

Godt å høre at alt så bra ut. Ser jo virkelig ut som det hjelper med akupuntur.

Spurte homeopaten jeg går til om Berberis, det var ikke farlig å ta det i tillegg til sabina pillene mine. Så da prøver jeg dobbelt opp med "klister". Hvis mensen bare vil komme hit da...............

Klart du tør å prøve Berberisen din:-) nå er den jo i hus, så da er det bare å la det stå til.

God helg til deg også, nå kan du iallefall slappe av noen dager.

Ønsker deg masse lykke til, Lenn.

Denne gangen er det din tur;-)

Klem fra

Annonse

Ååååå så bra - nå er du snart ruger igjen:-) Og med akupunktur og babykliser håper jeg at spira di sitter denne gangen. Vet du om du kan få 2 egg inn denne gangen? St. Olavs kan da ikke være sååååå strenge med deg??!

Vi må krysse fingrene for at dette er siste gangen du skal til innsetting, og at det ikke er behov for en helt ny runde med stimulerig og uttak - det måååå være din tur nå:-)

Stor klem fra

Kjære venner :o)

Tusen takk for kjempekoselige svar!!! Det er bare såå koselig!

Ja jeg har begynt på "klisteret". Det står 10-15 dråper opptil 3 ganger dagen. Derfor tenkte jeg 10 dråper morgen og 10 kveld. Så er jeg iallefall sikker på at det ikke blir for mye.... ;o)

Bruksanvisningen er på tysk, og selv om jeg kan litt tysk, skal jeg ringe venninna mi, som er en racer på tysk. Ser ikke ut som det er noe registrerte bivirkninger eller forsiktighetsregler å ta.

Har også en venninne fra Nederland som holder på og oversette Progestan-bruksanvisningen... (siden den er på Nederlandsk..)

:o) He he.

Vi driver og pusser opp, så jeg har klart å kaste vekk varmeflaska mi... Noen andre som er surrete her... ;o)

Vet ikke om det blir 2 egg, men klarte å forhandle meg fram sist gang, til at de tar opp ett egg, og om det er dårlig, tar de opp det andre også.

Håper bare at de overlever. Tenker positivt!!

Ha en god dag, jenter!! :o)

Klemmer fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...