Gå til innhold

Frukten og lailaelin og dere andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

med termin forrige helg; dere er her ennå ja?! Har begynt å miste håpet om at babyen min vil ut av seg selv.. Det skjer jo NADA her! Er så drittlei av å gå rundt i utvaska joggebukser. Jeg har en mammabukse som ikke er utslitt-den er på snora+ to gensere å bytte på(som ikke er for varme).. GRrr... Jeg er så MØKK lei. Inatt hadde jeg vondt i magen(som dessverre bare var "vanlig"mageknip + diare).. Ellers er jeg like feit som før.. Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg , er så dritt lei no, ikke stort utvalg av klær her heller nei... :( slimproppen gikk i går kveld så hadde ett håp om at no er det i gang, men NADA har skjedd.... buhuuuu....

vil ha hun ut nooooooooooo..........

Skrevet

Stakkars stakkars oss... Hehe.. Det eneste positive som har skjedd i det siste, er at jeg kan bruke kontaktlinser igjen! Jippi!!Det har jeg ikke kunnet brukt på et halvt år nå pga tørre øyne- noe jeg VET(?) er pga sv.skapet... Så nå ser jeg klart igjen med mørkeblå våte øyne istedenfor dårlig med tørre, grønne øyne.. :) hehe

Skrevet

joda, termin sist søndag og er her ennå! tenkte kanskje jeg skulle føde i helgen. er så lei at jeg snart reiser på apoteket og kjøper angrepille! bare for å se reaksjonen på apotek-dama... haha

Skrevet

hadde termin på lørdag....og jeg er her fortsatt...Har blitt strippet i dag, så jeg håper på det skal hjelpe...har en følelse at dette ikke blir noe septemberbarn....

Skrevet

Jeg er også her enda.. Det har ikke skjedd noe som helst spennende. Bare mer slapp om dagene enn før. Mangler energi rett og slett.

Skrevet

Jeg henger med! Akupunktur onsdag, kiropraktor torsdag, akupunktur i dag. NEIDA NADA! Nå er det bare å vente til neste uke, da jeg blir satt i gang enten torsdag eller fredag..... Hvis det ikke skjer et mirakel da!

Føler også at jeg bare blir mer og mer sliten, vil bare sove, orker ikke lage mat eller noe... Vasket huset forrige helg så det skulle være rent til beben kom, men nå er det møkkete igjen og nå orker jeg ikke ta en runde til... typisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...