Gå til innhold

November: termin 21.nov ,m sinnsykt nedpress


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er nå i uke 32,var på kontroll i går. jordmor sa ungen hadde skrudd seg langt ned med hodet i bekkenet allerede.kjenner sånn sinnsykt nedpress der nede for tia.har født før i uke 37. Lurer på om det blir før tia denne gang og? Noen fler med samme erfaring?,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg fødte også i uke 37 sist og er nå i uke 32. Var på ultralyd i dag og jordmor sa babyen har lagt seg med hode ned. Jeg kjenner også veldig press nedover...ikke så veldig behagelig, nei. den faste jordmora mi sa at det er mye mulig at denne også vil melde sin ankomst før termin, men det kan også gå andre vei....

Vi får vel bare vente å se hva kroppen bestemmer seg for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 24.nov, og legen sa i går at han har lagt seg med hodet ned og at vekten hans gjør at jeg har vondt i bekkenet. Livmorhalsen var litt kortere men ingen åpning enda. Jeg fikk beskjed om å ligge 3 x 1 time per dag og unngå lange bilturer og mye fysisk aktivitet, ellers kan han finne på å kommer for tidlig. Jeg har ikke kjent kynnere enda eller nedpress. Krysser bena i en mnd nå, men jeg har begynt å tenkte på at han kan komme før tiden. Iiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35, har skikkelig nedpress i bekkenet. Har sinnsykt vondt i ryggen også, plutselig kommer det skikkelige tak i korsryggen. Er helt grusomt... Hodet hans har vært festa ganske lenge, men det har vel ikke noe å si, ikke vet jeg... Er heldigvis kun 2 uker igjen å jobbe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er i uke 32 jeg også, har nettopp vært på ny ultralyd så gutten ligger med hodet ned, men har ikke festet seg ennå, dette er nr. 2 da. Jeg føler skikkelig nedpress jeg også, bekkenet og blære er helt på bærtur. Jeg også fødte i uke 37 sist, er veldig spent på når nurket kommer ut denne gang, hadde ikke gjort noe om han kom et par uker før termin som er 25 nov. Er så utrolig lei av å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...