Gå til innhold

simsala!!!!


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

hei...jeg ser deg jo her hver dag osv...men så det nå,at du er fra SARPSBORG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JEG Å!!!!!!!!!!!!!!

 

hvor??har du flytta fra oss!!!!huff asså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flytta til Oslo ja, har bodd her i noen år nå, har egentlig lyst til å flytte hjem igjen nå, men det vil ikke min bedre halvdel gitt. Kan ikke flytte fra jobben hans heller.

 

Er fra sandesundsområdet. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fra grålum...men bor på hafslundsøy nå...jegskjønner godt at du vil hjem igjen egentlig...jeg liker meg her jeg ...gammel er du da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, enn du?

 

Sarpsborg er en flott by. Synes det er så deilig atmosfære der. Var veldig glad i Sarp før jeg flytta også, men når jeg har vært borte en stund virker det bare enda bedre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg dum... jeg skjønner jo egentlig at du er 20, bare glemte at det stod 86 i nicket ditt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja er 20 ja...er 21 når nurket kommer i mai da...blir spennende...ja..jeg skjønner hva du mener..jeg har lyst til å flytte noen ganger...men nja....tror nok jeg holder meg her ja..samboer har to barn her å,så da kan vi ikke flytte særlig langt...når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 24.Mai =)

 

Har du fått flyttet terminen din? Hadde du ikke 20.mai før? Fikk du flyttet den hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...fikk flyttet den ja...var litt usikker på siste mens...dro til syden rundt de dagene og ble litt mye surr..heheh...men jeg fikk hvertfall den av legen..hun syntes livmoren min kjentes som en uke 8 livmor å...så da stemmer det vel sånn ca..men får jo se det bedre på ul da.. hadde 20 ja..husker du det innlegge jeg hadde på det jeg hadde lest i gravid blad?om hvordan man regner ut termin?det er det som står i den boka man får hos legen...men går ut fra 282 dager..i gravid gikk de ut fra 280..det stemmer jo ikke da...de bøkene jeg fikk var fine asså..gled deg..hehe...har du ringt legen å fått time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ringt ennå, venter på brev fra fastlegekontoret om at byttet er i boks. Har hatt fastlege i sarp helt til nå, men det blir jo litt upraktisk fremover. Gleder meg til å dra til legen og få bok. Det høres så stas ut:) Det var ganske sprøtt å se den lille inni meg på ul da, selvom det ikke akkuratt var stort jeg så siden den er så liten.

 

Husker innlegget, men jeg husker ikke metoden. Kan du si den en gang til? Vil sjekke om det er samme termin jeg får der som på babyverden.no-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal finne boka...jeg har lege på grålum,men hun har aldri tid nesten...så jeg ringte i uke 4 jeg...=) nå skal jeg dit igjen 24 november..jeg tenkte å bytte fastlege,men det er ingen ledige..vil ikke ha mann!!!! hehe... skal vi se hva det står her da...tar dette ut ifra 28 dager syklus..

*ta dato for siste mens dags første blødning (f eks5 august).

*legg til 7 dager (f eks 11 aug).

*trekk fra 3 mnd (f eks 11-12 mai) og da har jeg termin!

 

har du flere dager syklus så har jeg et sjema i boka å...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Margrete Hansen I sentrum. Har aldri vært hos ho så jeg vet ikke om ho er bra, men hun burde hvertfall ha en ledig plass nå siden jeg nettopp skiftet.

 

Har ca tretti dagers syklus. skal jeg gjøre noe annerledes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...da går vel ikke den beregningen på den...eller så må man legge til 2 dager ekstra... i stede for å legge til 7 dager..så kegger du til 9...men har et skjema å...

 

august dette da...5 er meg..og 12 er min termin...

 

siste mensdag 5 6 7

termin 12 13 14

 

så siden du har 30 dager..du må legge til 2 dager du da.. hvis du hadde hatt siste mens 5 august hadde du hatt termin 14 mai...skjønner..? vet ikke når du hadde siste mens men sikkert etter dette:

 

10 11 12 13 14 15

17 18 19 20 21 22 osv...legg til 2 dager på termin dag....er det 24 da?? sikkert 22=))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var en lang forklaring:) hehe

 

Tror jeg får 22.mai jeg da ja, hvis jeg har regna riktig nå. Hmm, får vel boka etterhvert jeg også, sikkert lettere med skjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe...ja...har jo ikke så mye å gjør nå jeg da..hehe..samboer på jobb å snekker i 2 etage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å gjøre selv jeg. Samboern skal jobbe hele dagen og jeg sitter nå her alene. Tror kanskje jeg skal ta en tur på teater i kveld, for å ha noe å gjøre. Måtte si til alle vennene mine at jeg er syk for de skulle ut på byen både i går og idag og prøvde å få meg til å bli med.

 

Men hvis jeg må sette terminen min to dager tilbake betyr jo det at jeg er 6+5 idag, og da syns jeg babyen min er veldig veldig liten. Den var bare litt over tre mm på ul, legen sa det var helt vanlig størrelse, og han regna jo termin utfra mens bare uten hensyn til syklus eller no, men jeg trodde den skulle være over fire ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..jaja..men da stemmer det sikkert med 24 vettu..siden du har vært på ul..jeg har ikke vært det..ja..jeg skulle egentlig til en vennine i sandefjord i dag..hun vet jeg er gravid da...men jeg orket rett å slett ikke...hun lurte på om jeg ville være med bort på middag å da..det blir litt mye rett og slett..hehe...jobber han heeele dagen??skal hente samboer ca 16 jeg,så skal jeg jobbe de siste 2 timene...så da er vi ferdige 18..skal se om jeg finner noe god mat å lage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men han sa ikke noe om termin, han bare spurte når siste mens var, ikke syklus og regna utfra det på et skjema han hadde. Men jeg er redd det var for lite selvom han sa det var normalt. Det står jo her at det skal være 4-7mm eller noe sånt. Men jeg får vel bare stole på legen.... =)

 

Han jobber heeeeele dagen ja. Han jobber fast et sted men tar endel oppdrag freelans også. Så han er på en ekstrajobb nå, dro klokka halv ni på morgenen og skal være der helt til han skal på den vanlige jobben, regner med at han er ferdig i ti-tida i kveld.

 

heldigvis ikke ofte han jobber så lenge da, for da tror jeg jeg hadde blitt gal.

 

Jobber dere sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...vi jobber sammen...nå driver vi sammen da...først var han sjefen min,så var jeg sjefen hans..hehehe...litt av hvertf egentlig...

 

så dumt han jobber så lenge da...lørdag er koslig sammen på kvelden...da har dere søndag da...vi har bare en dag i helge sammen...det er lørdag ene helga å søndag andre helga..huff asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på desperat jobbsøking om dagen jeg. Huff, må få jobb innen en uke eller to, orker ikke tanken på at han ikke skal få pappaperm fordi jeg ikke får meg jobb i tide. Søker masse tull nå da, så kan jeg heller skaffe en ordentlig jobb som jeg trives godt i når jeg skal ut i arbeidlivet etter babytiden:) Nå må jeg bare få noe fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønner jeg...vi hadde ei som jobbet hos oss..hun flyttet til oslo..og fikk jobb med en gang..rart da...men du får nok jobb snart....jeg tror du rekker det=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, bare å søke alt det. Får skikkelig dårlig samvittighet av å måtte si jeg er gravid nesten med en gang da, men jeg må tross alt sette familien min først. Hater å gå hjemme sånn uten å ha noe å gjøre også. Liker å føle meg litt nyttig om du skjønner...

 

Heldig som jobber med kjæresten du da, jeg jobba sammen med eksen lenge, syntes det var superhyggelig jeg. Men dere jobber kanskje ikke så mye samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...hver fredag...og litt i helgene...vi bytter på formiddag og ettemiddag skift,så vi ser hverandre på jobben hver dag..henter hverandre hver dag å...

 

du kan jo vente litt lenger med å si det hvis du får jobb da...men det velger du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...