Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Etter at jeg ble gravid har det skjedd noe merkelig med koordinasjonsevnen min. jeg mister ting i gulvet sikkert minst syv ganger daglig, veiver over melkekartongen på frokostbordet, slår albuen inn i dørkarmen, au, feilberegner avstander -legger fra meg pennen, i løse luften, 5 cm fra skrivebordkanten,stikker fingeren i øye når jeg skal klø meg i panna, jeg blir sprø! håper det gir seg før babyen kommer ellers så kan det gå riktig galt..
Mille-k Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hehe, sånn har jeg det og... Det går over! Når babyen er ute utvikler du automatisk en refleks til f.eks å gripe ting som faller, selv når du knapt ser det i øyekroken. Veldig greit når barnet ditt skal lære å spise selv bla..
*Mi tesorito* Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Ikke fullt så ille på det området, men er fryktelig glemsom iblandt! For flere uker siden var jeg innom butikken med ett formål; å kjøpe kattemat. tok ingen kurv ettersom jeg ikke skulle ha mye, fant posen, slag den under armen, fortsatte å kikke etter noe godt jeg hadde lyst til å spise, kommer hjem, og ingen kattemat... Stod ikke på kvitteringa heller, så må ha lagt den fra meg ett eller annet sted, men aner ikke hvor... hmm... Var på cubus å handla litt sminke dagen etter, mens kassadama la tingene i posen, snakket lillesøstrene mine på 9 år til meg, jeg tok posen, smilte og gikk. Plutselig roper hun etter meg "du skal betale!" Det var selvfølgelig kø, og alle kikket rart på meg! FLAUT!!! Jeg var 100% sikker på at jeg hadde betalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå