Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid har det skjedd noe merkelig med koordinasjonsevnen min. jeg mister ting i gulvet sikkert minst syv ganger daglig, veiver over melkekartongen på frokostbordet, slår albuen inn i dørkarmen, au, feilberegner avstander -legger fra meg pennen, i løse luften, 5 cm fra skrivebordkanten,stikker fingeren i øye når jeg skal klø meg i panna, jeg blir sprø! håper det gir seg før babyen kommer ellers så kan det gå riktig galt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sånn har jeg det og...

Det går over! Når babyen er ute utvikler du automatisk en refleks til f.eks å gripe ting som faller, selv når du knapt ser det i øyekroken. Veldig greit når barnet ditt skal lære å spise selv bla..

Skrevet

Ikke fullt så ille på det området, men er fryktelig glemsom iblandt!

For flere uker siden var jeg innom butikken med ett formål; å kjøpe kattemat. tok ingen kurv ettersom jeg ikke skulle ha mye, fant posen, slag den under armen, fortsatte å kikke etter noe godt jeg hadde lyst til å spise, kommer hjem, og ingen kattemat... Stod ikke på kvitteringa heller, så må ha lagt den fra meg ett eller annet sted, men aner ikke hvor... hmm...

Var på cubus å handla litt sminke dagen etter, mens kassadama la tingene i posen, snakket lillesøstrene mine på 9 år til meg, jeg tok posen, smilte og gikk. Plutselig roper hun etter meg "du skal betale!"

Det var selvfølgelig kø, og alle kikket rart på meg! FLAUT!!!

Jeg var 100% sikker på at jeg hadde betalt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...