Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Du har spådd meg engang før, men lurer på om det kan se litt på meg engang til.... I sist uke spådde Chanell2 meg, å hu mente at vi kom til å bli gravide i oktober mnd!! Har eggløsning rundt 3/4okt, så eg håpe jo at me klare det denne gangen! Kan du se om du tror me kan klare det?

Født 021175

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Det kan eg veit du.Ja,det ser slik ut som at det klaffer denne gongen.Spennende.Masse lykke til då.Klem

Skrevet

Så kjekt å høre!!! Tusen takk for at du tok deg tid!

Med det sammen du e her... Kan eg spør om litt til? Ser du noe på meg ang.jobb, forhold til samboeren og økonomi?

Skrevet

Endringer i jobb?eller begynne i jobb?Får opp kjærlighet eg mellom dere to.Og når det gjelder økonomi,får eg opp at det der kan bli bedringer.Kan det ha med jobb å gjere,endringer her?

Skrevet

Har jobbet samme plass i 7 år nå, så begynner å bli litt lei... Har såvidt begynt å søke på andre jobber, men er itvil på ka eg bør gjøre - Siden vi prøver å bli gravide. Liker ikke tanken på å begynne i ny jobb, å bli gravid med engang. Så får se ka eg gjør...

Økonomien e egentlig grei nå, men alt kan jo bli bedre...;-) Å når du får opp kjærlighet mellom samboeren min og meg stemme det veldig!! Me har det knallgodt sammen!:-)

Skrevet

Så kjekt.Ja kjærligheten kom veldig tydelig opp.Kan virke som at du finner deg ny jobb når du er ipermisjon.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...