Gå til innhold

November: Bergenstreff på dagtid!


lessist

Anbefalte innlegg

 

Nytt dagtid-treff i Bergen! Mandag 9. oktober kl 12.00 v/ den blå stenen, eller under tak på hjørnet av SUNDT om det regner. Skriv deg inn om du kan komme under her.

 

Gleder meg til å se "gamle og nye" ansikter! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer gjerne. Har aldri vært med på treff før for har jobbet så mye, men nå er jeg sykemeldt og har godt av å komme meg litt ut og treffe andre gravide.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen, men bor i Oslo, kan jeg være med på treff?? Er på besøk hos min familie neste uke nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENSANA!

jeg har heller ikke vært på treff før og syns og det er litt skummelt. Men det må jo prøves. Sikkert artig og treffe andre gravide og høre erfaringer, tips og råd

 

Kom du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker begge deler: at det både er skummelt og kjempekos!!

 

Skal prøve å kvinne meg opp til mandag kl 12 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke anledning til å komme i morgen tror jeg, men vil gjerne ha kontakt med gravide og etterhvert trillekompiser! Så blir gjerne med på treff senere. Er nyinnflyttet til Bergen og har en gutt på tre år. Er det noen andre vordende Bergensmødre i novemberklubben med barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til pusefrøken...

 

selvfølgelig kan du være med på treffet på mandag, selvom du bor i oslo.. kjempekoselig det...

 

og til dere som ikke har vært med på treff før, det er ikke skummelt, det er bare kjempekoselig.... vi har alltid masse å snakke om og det pleier alltid å komme nye, så jeg håper dere kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...