Juliemamman Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 1. oktober 2006 Tusen, tusen takk for støtten alle sammen . Vi får krysse fingrene og håpe dette går bra. Klemz.
mona_k og lille brage;) Skrevet 4. oktober 2006 #27 Skrevet 4. oktober 2006 Uff sitter her å gråter av å lese dette.. Kjenner meg igjen i så mye. En mor som drakk\drikker, en far som mishandlet (slo). Men jeg dro etter hvert vekk til internat skole der jeg i løpet av det andre halvåre,t ble grovt voldtatt og dumpet fra bil.. det var det siste som til slutt utløste spiseforstyrelser og angst problemmer.. fortalte det ikke til noen før det hade gått 2 år men da var jeg ødelagt for mangen år alerede.. jeg har diagnosen "borderline " som på norsk vil si grenseland .. (emosjonell ustabil personlighetsforstyrelse..)Pga at de guttene som voldtok meg oxo kuttet meg opp nedentil trodde legene at jeg ikke ville kunne få barn selv noen gang.. Og jeg vet jeg er stygg når jeg sier at hadde jeg kommet fra et "stabilt " hjem ville kansje aldri jeg reist bort.. kansje aldri blitt syk ? uff.. det dere skrev her vekket mangen minner. men til tross for dette tok legene heldivis feil jeg er nå både gravid og "frisk" fra bordelinen.. selv om den altid vil være der i bakgrunnen.. og mamma oxo ... ønsker dere virkelig det beste... =) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå