Gå til innhold

Til "Lykkes det snart?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Hvordan gikk det med egguttaket i dag? Fikk du ut mange egg? Håper formen ikke er så aller verst.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei! Har nesten ikke sovet de seneste dagene så jeg var jo ganske trøtt må jeg bare si. Fikk ut 17 egg mener jeg det var. Formen er elendig, jeg fryser og ligger for det meste på sofaen men jeg tror jeg snart skal ta meg en dusj. Får håpe du lykkes nå som du har fått satt inn egg. Jeg kjenner forresten ei som jobber på Unn på Stråleterapien som holder på med Ivf, men jeg tror faktisk ikke hun vet at jeg holder på med det samme.

Skrevet

Gratulerer med 17 egg!!!! Det er jo kjempebra! Håper mange blir befruktet og at de deler seg fint. Det blir vel innsetting for deg på mandag eller onsdag da (siden de setter inn på dag 3 eller 5 på UNN) :-)

Håper formen bedrer seg raskt... Bare gjør det som kjennes best for deg. Sofan er veldig deilig og i dag er det jo masse bra på TV.

Jeg vet også at det er ei på Stråleterapien som holder på med IVF. Ei venninne av meg jobber der og hun har fortalt det. Venninna mi snakka tidligere om at hun kollegaen kunne tenke seg å prate med noen andre i samme situasjon, men vi har jo ikke fortalt til noen at vi holder på... Men det er jo det disse sidene er til for:-)

Er du fra Kvaløysletta? Gammel? Hva jobber du med, (hvis du jobber da)?

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...