Gå til innhold

En oppdatering fra meg - - - blir ruger i morgen!!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, nå er det jammen altfor lenge siden sist.

Har vært uten nett noen mnd, men dere skal tro jeg har savnet dere.

Her har det skjedd litt av vært siden sist, vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...

Har nå vrt igjennom vårt 1. icsi forsøk, skal på tilbakesetting i morgen. Har gått på såkalt "Flow Up", startet med spray og sprøyte på 1. mens dag. Har vært tøft å ta så mye medisiner, men er veldig glad jeg slapp å gå de 5 ukene som først var planlagt.

Var på uttak i går, og de fikk ut 12 egg. Er veldig spent på hvor mange som er befruktet!!! Gjorde inngrepet uten bedøvelse, så er ganske mørbanket her jeg sitter i dag...Men alt er verdt det hvis vi får et lite nurk av det her :o)

Ellers har jeg sluttet i jobben, og begynt med omskolering. Skal etter planen være ferdig neste sommer. Har flyttet inn i ny leilighet, og vi skal gifte oss 24. mars :o) Ser virkelig ut til at 2007 blir vårt år...

Godt å "se" dere igjen jenter!!!

Masse klemmer fra

Fortsetter under...

Så spennende... krysser alt for deg og at du lykkes...

Er selv igang, startet spray i dag så nå er vi i gang..

Vi skal også gifte oss neste år 1 juni i Paris.. så 2007 blir også året for oss hvis alt går etter planen..

LYKKE TIL!!

Jammen er du tøff!!!

Det må ha gjort fryktelig vondt å hente ut eggene!

Hvorfor kunne du ikke få bedøvelse egentlig?

Det blir en spennede dag imorgen da og de neste 14 dagene fremover:o).

Moro med vinterbryllup! Vi skal også gifte oss neste år og vurderer faktisk å ha det på vinteren, men blir nok ikke før oktober/nov tidligst.

Samboeren min har fryktelig tannlegeskrekk, noe som gjør at vi må ut med kr. 30 000-40 000 i tannlegeregning neste år. Vi reiser til Budapest for å gjøre det, kan spare 50-70% der også blir det en liten ferie så det er jo også koselig.

Krysser fingerne for deg imorgen!

Klem

Hei Mayla!!!

Nå har jeg savnet deg lenge - jeg trodde du hadde gitt opp hele greia jeg!

Så utrolig gøy å høre at du er så langt i løypa, nå blir det jo kjempespennende å følge med her! Du må være flink å oppdatere oss nå fremover!! Jeg har aldri hørt om Flow up - er det noe du fikk spesielt pga tidligere problemer med medisiner?

Gratulerer med giftemål!!!!!! Det kan absolutt anbefales, jeg føler meg helt nygift enda selv om det (allerede) er 4 måneder siden.

Gøyalt å ha deg tilbake Mayla!

Klemmer fra

Hei på deg mayla!

Håper eggene dine har klart seg bra til i dag og at innsettingen går bra. Håper du får noe på frys også, i tillefelle dere trenger "bomusforsøk" - men vi må jo satse på at egget fester seg og blir der i laaaaange 9 mnd.

Kos deg i rugetiden - vi høres:-)

klemmm

Annonse

Hei finetine :o) Vil ikke påstå at jeg er så tøff, men er allergisk for en hel del medisiner. Ettersom jeg ikke vet om jeg reagerer på Stesolid (medikamentet de bruker), så turte jeg rett å slett ikke å ta sjansen.

Legen ville at jeg skulle bruke bedøvelse uansett, men jeg nektet. Kan ikke påstå at det er det beste jeg har gjort, men er verdt det hvis vi sitter med et lite nurk om 9 mnd tid :o)

Samboer`n min skulle oxo vært hos tannlegen, men blir bryllup uansett. Har utsatt det en gang allerede, så nå skal det gjennomføres :o)

9 av eggene ble forresten befruktet, og fikk satt inn 2 i dag :o) *hurra*

*Klem*

Hei Snupi 76!

Lenge siden sist, koselig å se deg igjen... Har ikke gitt opp, og det har ikke du heller leste jeg. Skulle ikke du i gang snart???

Ting skjedde litt fort her i sommer, fikk plass på første mens jeg ringte inn, med start i uke 39 og innsetting i uke 41. Så fikk jeg nyss av en venninne om "Flow Up", og at de hadde ledige timer tidligere på Riksen. Heiv meg på tlf, fikk time til uttak i uke 39 og da gikk alt veldig fort.

Flow Up er når man tar like mye medisiner på 2 uker som man ellers gjør på 4. Begynte med spray på dag 1 i syklusen og sprøyter på dag 2. Har tatt det parallelt hele veien og tok ut egg på dag 16. Fikk behandlingen delvis pga flaks, og delvis pga allergi for medisinene. Men har ikke reagert denne gangen, så er kjempe fornøyd :o)

Er alt bra med deg??? Skulle ønske vi jentene kunne treffes igjen snart... Hørt noe mer om hvordan det går med Rose?

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...