Gå til innhold

Finetine!!!

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:o).

Svarer deg her og jeg.

Fikk satt inn ett egg på tirsdag- så nå ruger jeg som bare det.

Prøver å leve sunt, som de anbefaler gravide og kutte ned på sukker ol. Vet jo aldri kanskje det kan hjelpe på, selvom de egentlig sier at det ikke er så mye man kan gjøre fra eller til..................

Superspennede og nervepirrende, blir litt tussete av det hele hihi.

Blir greit å komme tilbake på jobb til uka, da går ihvertfall tiden fortere:o)...........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6494825-finetine/#findComment-6494990
Del på andre sider

Frem og tilbake hehehe ja dette er jo kjempespennende...

Hvor lenge har dere prøvd? og hva er galt siden dere må ha ivf?

Hvor gammel er du og hvor bor du? mange spm hehe men syns det er greit å bli litt kjent.. :o)

Jeg er 36 og min kjære er 35 han har 2 gutter fra tidligere som er 4 1/2 og 10 år, det går kjempefint.. han er fra Oslo og jeg kommer fra Vestfold og her bor vi nå.. I Larvik

har prøvd i mange mange år, startet med en x for 12 år siden men uten resultat så fikk jeg ny mann og det gikk heller ikke.. så nå har jeg fått meg ny og vi gifter oss i Paris 1 juni neste år..

Hørtes ut som jeg hadde mange kjærester hehe men det er over mange år gitt, og er i dag veldig glad for at det ikke gikk med disse første når jeg ser hvor de er i dag..

Jeg har tette eggledere og endo

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6494825-finetine/#findComment-6495170
Del på andre sider

Hei igjen:o)

Vi har prøvd i ca 4 år, men har ikke brukt prevensjon i 9.5 år trodde bare vi var veldig gode på å regne og hoppe av i svingen:o). Så feil kan man ta! Reagerte allergisk på p-piller og spiral gikk ikke, så derfor ble det null beskyttelse. Men det trengte jeg jo forsåvidt ikke heller..........

Gynekologen min tror det er endometriose som gjør at jeg ikke blir gravid. Har hatt det siden jeg var 19 år, nå er jeg 31 år og samboeren min blir 36 i oktober.

Vi bor rett utenfor Lillestrøm og trives veldig godt her. Så blir nok hus her om ikke så altfor lenge!

Man skal kysse noen frosker før man møter den rette, er det ikke det de sier? Og nå vet du jo at det var det rette også:o)...

Skam på den som gir seg sier nå jeg. Du er supertøff som har holdt på så lenge! Men en dag skal det lykkes:o)!!

En venninne av meg jobber på privatklinikk for barnløse, og hun sier at det er flere som har holdt på i mange år og så plutselig en dag sitter det:o)!! Det var til og med ei som hadde hatt 17 forsøk, og så "plutselig" var hun gravid men tvillinger. Så det er alltid håp:o)

Vi skal også gifte oss neste år, men kan hende det blir langt utpå høsten hvis det kommer en baby i juni. Ellers kan det hende vi utsetter det til våren 2008:o).

Tiden får vel vise litt tror jeg!!

Men Paris hørtes fantastisk ut............Hvordan kom dere på det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6494825-finetine/#findComment-6495359
Del på andre sider

Vi snakket litt om det, fordi ingen av oss ønsker kirkebryllup med masse gjester som vi egentlig ikke ønsker der hehe...

Vi hadde bare lyst å reise bort og ha den tiden for oss selv, og heller ha en liten fest med nære venner og familie når vi kommer hjem.

Jeg ønsket Paris men det er jo såå lang kø der, men så hadde de plutselig en avbestilling 1 juni og det var datoen vi hadde satt hehe flaks.. så vi tar med forlovere å reiser ned.. MEN

Nå blir det jo spennende da, for hvis dette klaffer så er jeg jo ganske gravid rundt den tiden hehe men vi får ta en ting om gangen...

Så vi er jo litt i samme situasjon vi da hehe morsomt, men du ligger litt før meg :o) lykke til finetine.... koselig å bli kjent med deg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6494825-finetine/#findComment-6495528
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...