Gå til innhold

¤juhujenta¤ tid et sekund???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på om jek kommer til å møte igjen han 78 modellen i kveld på konsert å om d vil gå fint her me barnevaktene i kveld?? føler du ellers noe på meg?? takker på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære supermam5.

Kan du fortelle meg litt mer om han 78 modellen?

Skrevet

d kan eg,han e høy,tynn å har mørke blondt hår å briller :) veldig sjarmerende syns jeg da...hjalp d?

Skrevet

Noe sier meg at han er veldig snill. Virker som han vist deg interesse og vil bli bedre kjent med deg. Men om han kommer i kveld, klarer jeg ikke å se.

Er dette en avstandsforelskelse eller kjenner du han godt?

Skrevet

kjenne han isje så veldig godt men,håbe jo å bli bedre kjennt me han då :) han bor bare 15 min i fra meg me bil......d va han som overalte meg te å gå på den konserten i kveld då d va derfor eg lurte på om han kom te å komma i kveld???????????? komme d te å gå bra me di som ska sitta barnavakt for ongane mine i kveld???

Skrevet

Ahhh, det var han som overtalte deg til å gå på konserten ja. Nå får jeg en følelse av at han kommer:=) Jeg føler han vil bli bedre kjent med deg.

Og at du kommer til å bli mer og mer betatt av han.

Det kommer til å gå bra med de som skal passe barna dine.

Skrevet

tusen takk for svar å eg håbe du har rett :) ha ei strålande fine helg å takk for at du tog deg tid te meg....stooooooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Tusen takk.

Bare hyggelig det. Kos deg i kveld, så skal du se at dette kommer til å utvikle seg til noe mer etterhvert:=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...