M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hver natt har jeg mareritt,våkner opp og er klissvåt...sukk... Drømmer ofte at vesla kommer mye før tiden, og at hun er en gutt! I natt drømte jeg at storebroren min drepte lillebror, og at lillebror gikk igjen sammen med han lille ekle gutten i filmen forbannelsen... Huff, synes d er så ekkelt ;-(
Angelas_Baby Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Litt av noen drømmer du har! Får håpe du ikke drømmer sanndrømt da!!! Drømmer bare om at jeg kunne lufte jeg! Jeg har hetetokter så det holder, og sambo blir forkjølet bare noen blåser hardt på han!! Så vi kan IKKE lufte! Føler at jeg sover i et drivhus!!!
Simen og Julie Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 hehe... har ekle drømmer jeg oxo... ser nesten ikke på tv lengre for jeg har så vill fantasi... har oxo koselige drømmer... det skal vist være helt normalt...
Simen og Julie Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 hehe... sån har jeg oxo det... stakar sambo ligger å fryser om natta, mens jeg ligger å svetter... lukker han vinduet kan jeg våkne midt på natta og kjefte han huden full... stakar...
marguritten Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 ja gravide er kjent for å ha voldsomme drømmer. jeg derimot har bare merkelige drømmer..... her forleden drømte jeg at jeg brukte alle spare pengene mine på å kjøpe 40 hester...6 kuer,3 griser,7 geiter... hehe....
mammafor2gang Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 He,he... Kjenner igjen de drømmene ja... Våkner med mareritt nesten hver natt. Drømmer om babyer, jobben, familie og kollegaer. Alt i et eneste stort kaos... Gleder meg til det går over...
Spring79 Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Huff, ikke gøy med mareritt:-( Jeg drømmer også masse syke ting. I natt drømte jeg at vannet gikk og det kom med et sånt trykk at det spruta over alt!! Og det var ikke lite vann:-) I tillegg var jeg kjempeforbanna på en kollega for nå kom jo babyen og han skulle finne navnet til barnet, og det hadde han ikke gjordt... Ja, ja... finnes det noen som er gode i drømmetyding her på deseberklubben..?
Lystpåentiljeg Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Hehe, jeg drømmer utrolig mye rart. Noen ganger er det megaskumle ting, andre ganger litt mer jorndære, men rare drømmer er det i alle fall.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 her må jeg skrive meg på også..... drømte en natt at jenta kom alt fortidlig! vi skulle ringe ullevål men der kom vi ikke fram for vi var på en hytte.... så vi måtte holde liv i en bittebitte liten skapning (ca 15 cm......) som var helt grå blå......jeg var helt svett når jeg våknet. natt til idag drømte jeg at jeg MÅTTE ha setefødsel av en eller annen grunn....
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Så den hær overskrifta, å måtte bare skrive.. inatt drømte æ faktisk at sambo va kjærest me MAMMA!!!!!!! Sinnsykt æ va sjalu å sur når æ våkna, for dæm hadde gjort mye mærkelie ting i drømmen, hehe
arni Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg drømmer også masse rart for tiden. Men den sykeste drømmen var at jeg fødte en valp... Den var brun og egentlig ganske fin...men det var jo en baby vi skulle få...? jeg våknet svett og var helt ute av meg. Mannen min måtte trøste, han holdt på å stryke med av latter...
revehalen Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Samme her... Drømme mange vannvittige drømmer fortiden. E kjempe ekkelt...
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 drømmer at jeg ligger på sykehuset og får lille gutt oxo kommer en sykepleier inn og sier jeg må amme han, han vil ikke ha mat og jeg prøver i flere timer så hun tar han fra meg... og når jeg kommer på besøk til mamma og pappa etterpå så er det de som ha han der..jeg spurte hvorfor i drømmen og da svarte pappa at han var den eneste som kunne mate han og det eneste babyen ville ha er kjøttkaker!!!! for en teit drømm hehe men våkner gjennom svett hehe..
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2006 Hihihihi,gjett om vi drømmer masse rart...
AMINE Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Drømte at jeg fødte på en parkeringsplass ei natt her jeg. Like ved en fotballbane. Skulle se på lillesøstra mi spille fotballkamp. Så jeg fødte gutten, la han i vogna, og gikk for å se på kampen. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå