Gå til innhold

Da er barnevognen bestilt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du bestilt og hvor mye kom det på? Ser på samme vogna, men har enda lenge igjen så jeg suger til meg alt av informasjon :-)

Skrevet

Hei

Bestilte hos Fru Lyng i Oslo, prisen er 8499,- + Stellebag til 999,- og adapter til bilsete til 449,-

Betalte 500,- i depositum nå og resten når vi henter, skulle noe gå galt så får man depositumet tilbake og vogna kan vi hente når vi vil.

Skrevet

Oj, hoppe så mye! Jeg har vurdert å bestille fra Tyskland. Tror definitivt det blir det dersom jeg skal ha den vogna.

Det var lurt at du får tilbake depositumet og at vogna kan står hos butikken til du vil hente den. Det er litt værre i en nettbutikk i Tyskland..

Skrevet

Du kan sikkert få den billigere i Norge også, vi valgte Fru Lyng fordi de har mulighet til å reparere vogna i butikken, de har verksted med deler i kjelleren. Tror det også er en dame som selger den ganske rimelig via Finn.

Skrevet

Vi kjøpte Buggisen vår via babytrader.com, og betalte ca 5500,- for vogn, adapter og parasoll.......hentet imidlertid i sverige, så betalte faktisk ikke mer enn den summen!! Svindyrt å kjøpe den her i norge..........hadde også blitt billigrere å fått den sendt hjem til oss å samtidig bet. moms..

Har forresten solgt vogna, men sitter ennå med adapter til GRACO og en sort parasoll - noen som vil kjøpe billig?!?!?! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...