Anonymmammatil3 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er det noen her som har kjøpt den vogna? Isåfall.....Er du fornøyd? Hvor mye måtte du gi?
<3 + <3 + <3 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Har akkurat den vogna - VELDIG fornøyd! Har skrevet masse om den i innlegg litt lengre ned på siden her, så er bare å se.....orker ikke gjenta alt nå ;p Vi gav ca 4300,- for vogn, håndbrems, duobag, madrass, myggnetting, regntrekk, stormtrekk/fotpose....i tillegg bet vi litt over 1000,- i moms, myyye billigere enn å kjøpe her hjemme! (kjøpte via pingpong-online)
Anonymmammatil3 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 takk for svar! Blir nok den vogna på oss å... Var å hørte på pris på Baby Shop nå-der skal de ha 7200,-... Gidder ikke å gi så mye! Så da blir det enten egen import eller at vi bestiller av Rita Holm (finn.no) Vogna ser veldig bra ut i allefall! Gleder meg til å bruke den!
<3 + <3 + <3 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Det skjønner jeg godt! Blir nok billigst å importere selv....vi ventet i ca 5 uker på vår, og fikk den levert på døra! Om baby`n kommer i januar(?) så rekker dere den ventetiden...iallefall om dere bestiller via pingpong (5-8 ukers ventetid)..er verdt det når man kan spare ett par tusen!! Hos Rita blir vel prisen litt høyere, men samtidig slipper du å styre med det selv - dog det er VELDIG enkelt! Lykke til - vogna duger ;o) (var jeg som svarte deg ovenfor...har bare skiftet nick)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå