Gå til innhold

Er ikke grevid men lurer på om noen her inne er blitt det etter Pergotome?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg ønsker veldig å bli gravid, men har ingen EL. Venter nå med å begynne på Pergotime, og lurer på om noen av dere har noen erfaring med dette?

Noen som har fått det til? er det mange bivirkninger ved dette? Noe annet en bør tenke på?

Blir veldig takknemmelig for svar :)

Lykke til videre alle sammen.

Klem fra meg

Fortsetter under...

Hei du!

Selv om pergotime ikke er et vidundermiddel for alle var det det for meg!

Jeg gikk 1 år uten p-piller, men ble ikke gravid. Startet utredning og fant ut at jeg ikke har EL selv. Ble satt på Pergo i juni i år og tok 1 dobbel kur, pausemnd, ny dobbel kur og nå satt spiren gitt:)

Du skal være klar over at det er en del bivirkninger av pergo som er til forveksling lik gravid-symptomer. Så jeg selv trodde det var birikninger av pergo jeg kjente nå....

Det er jo individuelt hvordan man reagerer på pergo, men jeg hadde en del vondt i hodet, var kvalm, hetetokter og veldig vondt i puppene rundt IKM.

Så¨om du får mange plager av pergo, kan det være greit å tenke på når man begynner å lete etter symptomer.....

Jeg håper at pergo vil hjelpe deg også!

Masse lykke til i alle fall!

Har også en liten pergo foster i magen min.Det satte på en siste og trippel kuren jeg hadde.Økte annen hver mnd får jeg ble gravid.

Hadde ikke så mange synmtpomer jeg,trøtt,hetekopper,kviser.

Jeg hadde også en pergo-spire i magen. Satt etter første kuren (dobbel kur). Dessverre så ville den ikke være i magen min, så jeg mistet ;(

Nå er jeg igang med et nytt forsøk.

Lykke til!

Jeg ble også gravid med pergo, men den lille ville ikke.. fikk beskjed om ikke å bruke pergo et på et par mndr pga hadde mistet, og da satt den uten pergo. og klorer seg fast enda.. Er ca 2 mndr på vei nå...

Annonse

Jeg ble gravid etter enkel pergokur. Merket ingen forskjell og trodde ikke jeg var gravid. Det føltes som pms-smerter. Nå er jeg 6+4 på vei, har få symptomer, en har fått graviditeten bekreftet hos legen. "Faren" for flerlinger er jo der ved bruk av pergo. Vet ennå ikke om det er én eller flere der inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...