Gå til innhold

Hvor ofte og lenge fysio?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noen form for fysio terapi i mitt liv og jeg må bare si at det er litt mer styr enn jeg hadde trodd.

Innbildte meg at det var 1 gang i uke kanskje en time av gangen eller no... Men nei da. Har nå vært der onsdag, torsdag og fredag, skal dit igjen mandag også. Driver på 3 timer av gangen!!!? Jeg og alle pensjonistene... skulle sett oss i salen i dag...jøsse namen...

Er dette vanlig eller? Jeg har ikke peil..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6494343-hvor-ofte-og-lenge-fysio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell, jeg har ikke så mye annet å si enn: stå på jente!!! Skulle ønsket jeg selv hadde tid og energi til å få rørt meg mer, men her i gården virker det helt håpløst. Sjefen min er jo mer masete enn 2-åringen min... hehe...

Det gjør jo bare godt å få beveget seg litt og myket opp bakider...

Jeg vet ikke. Syns det er mye styr, jeg også. Jeg skulle egentlig gått og trent hos fysioterapeut 2 ganger i uka, en time av gangen. Men orker ikke. Så følger istedet rådene jeg fikk om hvordan jeg skal stå og gå og sånn. Gjør noen ryggøvelser og knipeøvelser for meg selv. Og så hviler jeg en klokketime to ganger for dagen og slenger meg ellers nedpå ved behov etter arbeidstid. Og foreløpig er det nok for meg. Bekkenet kjennes bedre ut enn før og er i full jobb ennå. Men sluntrer jeg unna hvilene mine, så er det tilbake til smertene igjen.

Annonse

Hehe, og her satt jeg og følte det var du som er den heldige..

Det må da være mulig å ta opp med henne at du ønsker mindre timer? At du ønsker heller at hun skal vise deg noen gode øvelser du kan gjøre hjemme, så kan du heller ta kontakt hvis du føler du vil tilbake til henne.

Evt. høre om hun har bassengtrening du kan bli med på.

Veldig godt å få bevegd kroppen sin litt - og det klarer man jo i vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...