Gå til innhold

Gratulerer med Tom Kristian Nina!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse nina :o) - godt å høre at du endelig har fått møte din lille prins.. Håper at alt står bra til med mor og barn (ser at han ble en keiser).. :o) Vil tro du koser deg masse nå! Spent på å høre om jeg og Tom Kristian blir å dele bursdag :o)

Blir artig å møte dere på treff !!!

Klem fra nabonene, Adrian og Lisa :o)

hei alle sammen!! tusen kjempe takk for d!! ble da litt av en fødsel som endte m keisersnitt til slutt. gutten var jo nesten større enn mamman sin.. 4780g og 53cm..både jordmor og legen jeg hadde gått hos anslo han som normalvektig, altså 3500 +-... t o m legene som utførte ks holdt jo på å falle bakover, heeh. lille nina på knappe metern lissom.

men nå har jeg fått min herlige sønn i armene å jeg kunne ikke hatt d bedre:) tom kristian har sovet på pappas bryst i hele kveld.blir så rørt vettu.*snufs* desverre lisa, tregaste fødseln, så han ble itj forløst før 0715 den 29

peggy møtte jeg jo også, GRATULERE SÅ MYE MED JENTA!!!hun var jo bare helt nyyydlig:)

åsså regner jeg med cocker har fått,siden hun ble igangsatt torsdag,GRATULRE SÅ MYE!!!

så var d ei som hadde termin i midten av oktober som oxo hadde fått, men husker ikke navnet... gratulere så mye iallfall!!:)

skikkeli bim fødedager dette jo-- fler kanskje å??

snakkes på treff etterhvert da!! får jeg brukt vgna mi jeg oxo. wohoo

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...