Gå til innhold

Gratulerer med Tom Kristian Nina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skulle tro du fikk en så stor gutt.

Gratulerer masse med keiseren.

Håper dere koser dere masse.

Gleder meg til å se dere på treff ettervert.

Skrevet

Gratulerer så masse nina :o) - godt å høre at du endelig har fått møte din lille prins.. Håper at alt står bra til med mor og barn (ser at han ble en keiser).. :o) Vil tro du koser deg masse nå! Spent på å høre om jeg og Tom Kristian blir å dele bursdag :o)

Blir artig å møte dere på treff !!!

Klem fra nabonene, Adrian og Lisa :o)

Skrevet

Laget et innlegg til henne på skravlesiden jeg:o)

Masse gratulerer med TK:o) Så glad på deres vegne nå, endelig er gutten deres her...

Nyt tida, det går såååå fort :o)

Klemmer

Skrevet

hei alle sammen!! tusen kjempe takk for d!! ble da litt av en fødsel som endte m keisersnitt til slutt. gutten var jo nesten større enn mamman sin.. 4780g og 53cm..både jordmor og legen jeg hadde gått hos anslo han som normalvektig, altså 3500 +-... t o m legene som utførte ks holdt jo på å falle bakover, heeh. lille nina på knappe metern lissom.

men nå har jeg fått min herlige sønn i armene å jeg kunne ikke hatt d bedre:) tom kristian har sovet på pappas bryst i hele kveld.blir så rørt vettu.*snufs* desverre lisa, tregaste fødseln, så han ble itj forløst før 0715 den 29

peggy møtte jeg jo også, GRATULERE SÅ MYE MED JENTA!!!hun var jo bare helt nyyydlig:)

åsså regner jeg med cocker har fått,siden hun ble igangsatt torsdag,GRATULRE SÅ MYE!!!

så var d ei som hadde termin i midten av oktober som oxo hadde fått, men husker ikke navnet... gratulere så mye iallfall!!:)

skikkeli bim fødedager dette jo-- fler kanskje å??

snakkes på treff etterhvert da!! får jeg brukt vgna mi jeg oxo. wohoo

Skrevet

Grattis grattis Nina. Regner med du er bare sååååå glad for å være ferdig med fødselen.

Vi snakkes på treff etterhvert.

Skrevet

Gratulerer Nina!!!

Ble litt rørt jeg nå - snufs - Gleder meg til å se Tom Kristian. Håper alt er bra med dere.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...