Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Det står på nutrilett-sjokoladene at de ikke bør spises av gravide og ammende. Er dette prinsipielt fordi man da ikke skal slanke seg eller er det fordi det finnes stoffer i denne sjokoladen som er skadelig for barnet? Jeg tenkte å spise det som en slags alternativ hurtigsnacks, ikke for å slanke meg. Spiser ellers som normalt.
Expat Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Er det sporstoffer (krom i større doser etc) eller aspartam i dem?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Du kan jo spøøre dem her: http://www.nutrilett.no/sw2901.asp
kroko Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Jeg må i alle fall ligge unna alt av kunstige søtningsstoffer (inkludert den nye ketchupen til Idun, merket jeg) eller blir både jeg og babyen ganske dårlige i magen :-((
@@@&@@@ Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Eg har lurt på det samme! Trur det er fordi ammande bør spise normal/vanlig mat. Eg syns dei er kjempegode, og eg blir mett av dei. Blir ofte akutt svolten men så skal eg bare amme, skifte bleie, etc etc etc og plutselig er eg så lav i blodsukker at det nesten svartner for meg. Då syns eg det er bedre å ha en sånn nutrilett-bar på lur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå