Gå til innhold

UL i uke 32?

Mamman til to herlige gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på ul i uke 32. lurer på om de kan se kjønnet og ta feil av det da? han kunne ikke se det på ordinær ul så vi vil vite det i uke 32. noen som har vært på ul i uke 32?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sansynligvis kan de se det da ja:) alt avhengig av hvordan babyen ligger... de kan jo ta feil, men i uke 32 er babyen såpass stor at det skal nok VELDIG mye til at de tar feil da!

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd jevnlig i svangerskapet pga noen komplikasjoner, og da har de sett hver gang at det blir gutt. Var sist nå for noen dager siden og er nå i uke 32. Da var det veldig tydlig!!! Men det kan jo være at babyen ligger sånn til at det blir vanskelig å se eller med beina i kors. Tror nok at det er stor sannsynlighet for at du får vite det hvis du vil. Lykke til!

Skrevet

Hei hei!

Var på ul i uke 33, det var fantastisk artig! Han var så stor, kunne nesten se hvem han lignet på! Og de tok bilder fra under haka, kunne tydelig se nesebor og munnen med et lurt smil:-) Hærlig!

Han var skikkelig sta og ville ikke vise tissen sin, klemte igjen. Så kanskje lurt å forberede seg på ikke å få noe svar. Men når de ser det er det til gjengjeld mer sikkert tror jeg. Jeg måtte få dem til å kikke på ul-bildet fra første gang for å få en endelig bekreftelse på at det er en gutt.

Lykke til og gled deg!!

Skrevet

Tusen takk for svar..:) uke 18 så ikke gyno kjønn,nå i uke 23 sa jordmor ho ville tro det var jente. hadde bare vært moro å fått det bekreftet i uke 32..:) får håpe...:)

Skrevet

Kjønnene ble sjekka en ekstra gang både 24+0, 32+2, 33+2, og 34+2.

Får da nesten være måte på, men det har vært gutter alle gangene :-)

Ganske lett å se etterhvert.

Skrevet

jeg var på ul i uke 32.. da lå hu med rompa opp i ribbena så var ikke vanskelig å få bekrefta da at det fortsatt var en jente!!

alt avhenger av hvordan babyen din ligger i magen.

Lykke til med å finne ut hva det er da ;)

Skrevet

takk for svar alle sammen :-)

gleder oss sånn til ul!!! er 8 lange uker til .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...