meg og novemberjenta Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er i min 33. uke, og har aldri kjent en kynner gjennom hele svangerskapet.. Jordmor bablet om at kynnere hjelper til med å snu ungen (som ligger på tvers i magen min) og la ut om hvor fantastisk kynnere var. Jeg turde ikke å si at jeg tror jeg aldri har hatt noen... er det normalt? Flere som aldri har hatt noen?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg har hatt, men det er mange som ikke har eller ikke har kjent at de har hatt det. Det er nok ikke noen grunn til bekymring fordi om du ikke kjenner de. Faktisk er de som har født flere ganger de som oftest er "plaget" med det. (og man trenger ikke å stresse med stillinga barnet ligger i på et par tre uker ennå. Mye kan skje innen den tid:) )
summer85 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 helt normalt, jeg hadde ingen kynnere...
Yana Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde ingen kynnere før fødselen sist. Er i uke 28 nå og har enda ikke hatt kynnere
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg er i uke 33 - ikke en eneste kynner hittil babygutt ligger med hode ned og det er festet..
milla1312 Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Hei hei! Jeg hadde absolutt inggen kynnere med min første, jeg gikk rett på rier... Så er helt normalt! Denne gang har jeg kynnere hele tiden og har hatt det lenge, så alt er forskjellig!
meg og novemberjenta Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Takk og lov Følte meg litt utafor her, alle maser om kynnere til stadighet.... Er min første, så det er kanskje noe med det dere sier ja. Takk for svar!!
Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 jeg er i uke 34, og har heller ikke kjent en eneste kynner... tror jeg i alle fall. dette er min første også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå