Gå til innhold

uke 32 og aldri hatt en eneste kynner... normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 33. uke, og har aldri kjent en kynner gjennom hele svangerskapet.. Jordmor bablet om at kynnere hjelper til med å snu ungen (som ligger på tvers i magen min) og la ut om hvor fantastisk kynnere var. Jeg turde ikke å si at jeg tror jeg aldri har hatt noen... er det normalt? Flere som aldri har hatt noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt, men det er mange som ikke har eller ikke har kjent at de har hatt det. Det er nok ikke noen grunn til bekymring fordi om du ikke kjenner de. Faktisk er de som har født flere ganger de som oftest er "plaget" med det. (og man trenger ikke å stresse med stillinga barnet ligger i på et par tre uker ennå. Mye kan skje innen den tid:) )

Skrevet

Jeg hadde ingen kynnere før fødselen sist. Er i uke 28 nå og har enda ikke hatt kynnere

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Jeg er i uke 33 - ikke en eneste kynner hittil

babygutt ligger med hode ned og det er festet..

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde absolutt inggen kynnere med min første, jeg gikk rett på rier... Så er helt normalt! Denne gang har jeg kynnere hele tiden og har hatt det lenge, så alt er forskjellig!

Skrevet

Takk og lov :) Følte meg litt utafor her, alle maser om kynnere til stadighet.... Er min første, så det er kanskje noe med det dere sier ja.

Takk for svar!!

Skrevet

jeg er i uke 34, og har heller ikke kjent en eneste kynner... tror jeg i alle fall. dette er min første også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...