Lene J Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som har kalt jenta si for Kornelie? i så fall...hvilke reaksjoner har dere fått? Det er et av de fineste navnene jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 kjenner ingen som heter det, men syns det er ett kjempe fint navn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweeno Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Flott navn, men jeg liker nok bedre Cornelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 Kjenner ingen som heter det. Ikke så værst navn det vel, selv om det var en litt uvanlig vri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 29. september 2006 #5 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg synes at Cornelia klinger bedre, jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Synes Kornelie er kjempefint! Synes Caronelia er litt finere=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #7 Del Skrevet 30. september 2006 Cornelia* (Litt skreivefeiler ute å gikk der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #8 Del Skrevet 30. september 2006 Kornelie er mye finere Cornelia syns nå jeg. Cornelia blir litt for forfinet etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #9 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fint navn, også fint med Cornelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRock Skrevet 4. oktober 2006 #10 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kornelie er et av mine favorittnavn, men samboeren min er dessverre ikke enig... Når det gjelder skrivemåter på navn, synes jeg alltid at det enkle er best. Dvs. K istedetfor C, osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå