Gå til innhold

Apotekpakke?

PetuniA *HøygraviD*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg høre noe nyss om en apotekpakke.... Som man fikk på apoteket. Noen som har link på den siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er også jeg interessert i, men er litt skeptisk til muligens å bli overfalt av telefonselgere og andre som skal selge meg noe. Noen som har erfaring eller vet?

Skrevet

Det er bare å gå på apoteket og spør om de har dette tilbudet:) Tror ikke du trenger å frykte telefonselgere. Har ikke hentet den selv enda men har en venninne som fikk i mars og hun hentet seg en. Er forskjellig oppi den... Her på apoteket står det at når du er 7 mnd på vei og utover kan en komme inn og få gratis pakke :) Har inegn baktanker elelr frykt for å hente den :)

Skrevet

Trodde man måtte bestille den over nett...

Skrevet

Du trenger ikke bestille, det står at de som ikke har data kan hente en pakke hos apotek 1. Du må kun fylle ut en kupong..

Skrevet

ok. Men nå har jeg bestilt og alt er i skjønneste orden :P

Skrevet

De av dere som bruker det skjemaet på nett...

Dere må selv hente pakken på apoteket, altså, den dukker ikke opp i posten.

Skrevet

man trenger ikke bestille den på Alliance-apoteket. jeg var innom og hentet uten å skrive under på noe som helst.. det er vel ulik praksis rundt om..

Skrevet

Man kan enten fylle ut skjema på internett og printe ut, evt. notere ned referansenummeret, eller man kan få den direkte på apoteket uten å ha fylt ut skjemaet. På noen apotek må man fylle ut et skjema der og da, men det er noen som ikke gidder det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...