Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Nå vil jeg være anonym for det her er litt flaut.. jeg blir rett og slett ikke våt under sex lenger.. før var det aldri noe problem og jeg har jo lyst på kjæresten min.. men er så tørr at det er vondt at han tar på meg.. håper det blir bedre! vet noen hvorfor det blir sånn??
*Vi blir 5* Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg har det også sånn,ikke flaut det!! Tror mange opplever dette,har med hormonforandringer å gjøre,kjøp deg glidekrem du funker kjempebra det! =)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Samme her... Og sånn kan det bli under amming også pga hormonene.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 sukk.. da må jeg gå til innkjøp av en glidekrem ja.. ble roligere nå hvertfall, da er det vel sånn mange får det..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hei helt normalt, det er pga hormonene.)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Kanskje lurt av deg å forklare det for partneren din sånn at han også forstår nå som du vet hvorfor. Ikke flaut når det er en grunn til det.
EleResa Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jepp, knusktørt enda så tent jeg er! Bare å sprøyte på glidekrem, skal jo være godt for oss også. Ikke noe å være flau over, det er graviditeten som gjør oss sånn. Håper dere snakker åpent sammen om disse tingene, da er ting så mye enklere
-MtG- Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Ja, her er det også sånn. Er nok hormonene dette. Har gått til innkjøp av GLID glidekrem. Funker som fjell;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 takk for alle svar.. ja, nå kan jeg forklare hvorfor det ble som det ble til kjæresten og. Det blir nok han og glad og letta for å høre.
Emmilo Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Mine slimhinner i skjeden er veldig ømme også uten sex. Det er ikke moro og jeg håper alt blir bra etter ammingen. Redd for at tørrheten skal sitte igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå