Gå til innhold

har flere det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg være anonym for det her er litt flaut.. jeg blir rett og slett ikke våt under sex lenger.. før var det aldri noe problem og jeg har jo lyst på kjæresten min.. men er så tørr at det er vondt at han tar på meg..

håper det blir bedre! vet noen hvorfor det blir sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn,ikke flaut det!! Tror mange opplever dette,har med hormonforandringer å gjøre,kjøp deg glidekrem du funker kjempebra det! =)

Skrevet

Samme her... Og sånn kan det bli under amming også pga hormonene.

Skrevet

sukk.. da må jeg gå til innkjøp av en glidekrem ja.. ble roligere nå hvertfall, da er det vel sånn mange får det..

Skrevet

Hei helt normalt, det er pga hormonene.)

Skrevet

Kanskje lurt av deg å forklare det for partneren din sånn at han også forstår nå som du vet hvorfor. Ikke flaut når det er en grunn til det.

Skrevet

Jepp, knusktørt enda så tent jeg er!

Bare å sprøyte på glidekrem, skal jo være godt for oss også. Ikke noe å være flau over, det er graviditeten som gjør oss sånn. Håper dere snakker åpent sammen om disse tingene, da er ting så mye enklere :)

Skrevet

Ja, her er det også sånn. Er nok hormonene dette. Har gått til innkjøp av GLID glidekrem. Funker som fjell;)

Skrevet

takk for alle svar.. ja, nå kan jeg forklare hvorfor det ble som det ble til kjæresten og. Det blir nok han og glad og letta for å høre.

Skrevet

Mine slimhinner i skjeden er veldig ømme også uten sex. Det er ikke moro og jeg håper alt blir bra etter ammingen. Redd for at tørrheten skal sitte igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...