Gå til innhold

tømme brystet når man har brystbetennelse...

Anbefalte innlegg

jeg har fått beskjed om å tømme brystet etter hver amming siden jeg har brystbetennelse. maserer under amming, og bruker håndpumpe rett etterpå. får ut ca 15-20 ml da. men brystet er jo fremdeles veldig hardt etter dette. er det likevel tømt godt nok da eller? det er jo sikkert melk det som er så hardt, eller? jeg får ihvertfal ikke til å få bort denne kulen. den er veldig stor da.. har begynt på antiniotika- apocillin, håper at det skal hjelpe da. i følge den artikkelen vi dytter opp her inne, virker det kanskje som om jeg skulle hatt en annen medisin også? noen som vet?

Fortsetter under...

ja, han tok melkeprøve, og jeg jeg sa jeg hadde lest om dette på internett, men han var ganske sta og mente at apocillin skulle hjelpe. jeg kan bruke de helsekosttablettene samtidig som denne kuren? uff, føler jeg maser noe vledig om denne brystbetennelsen, men har ingen i nettverket som vet noe om dette heller, så blir litt redd og oppgitt. regner med han får svar på dyrkningsprøve etter en uke, så ringer han da ihvertfall. hva skjer hvis jeg ikke får løst opp kulen egentlig?den har jo vært her i 2 uker nå. har jo så lyst at ammingen skal gå seg til snart, men ser litt mørkt ut akkurat nå, har hatt en del startproblemer med amminga. men nekter å gi opp ennå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...