Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Og alt sto bra til med den lille:) Var jo en skikkelig herlig følelse å se nurket friskt og fint,alt blir litt mere "virkelig" etterpå. Men den ville absolutt ikke vise seg frem om den var gutt eller jente nei.. Også jeg som holder på å dø av nysgjerrighet! Vet dere om jeg kan bestille time hos en vanlig privat gynekolog bare for å få vite kjønnet?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Du kan bestille time på privat UL ja, og få vite kjønnet da... om h*n vil vise seg frem da da... Det er jo ingen garantier for det.. Også må man jo betale det selv, men det er verdt det om du vil vite det, også får man egentlig aldri se nok av babyen i magen, det får iallefall ikke jeg...er så facinert av at det er et menneske der inne.. Vi gjorde det, vi syntes vi fikk så lite informasjon på ordninær UL så vi bestilte en 3D UL.... Da fikk vi vite at vi fikk en jente, men fikk dessverre ikke noe bilde av ansiktet hennes da hun lå med det trykt oppi morkaka...hehe.. Men vi skal på 3D igjen til Torsdag vi, for min kjære mor, altså bestemor to be ville så gjerne se det lille barnebarnet igjen...hehe.. Så håper hun ligger sånn at vi kan se henne bedre da..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 takk for svar:) Da skal jeg ringe å bestille time så fort som mulig.. og håpe at h¤n vil vise oss hva h¤n er da:) Ja,du har rett,man for aldri nok av å se babyen der inne. Kunne ha sett på den i flere timer jeg.. Håper jenta deres vil vise frem ansiktet sitt når dere skal på 3d til torsdag,spennende saker det der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå